Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter Internet Marton 2!

Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!

1 2 3 ... 230 231 232 ... 391 392 393
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Kan inte släppa A window to the past. Jag är fortfarande rörd för att den var med.

Åh den är sååå fin ju ♥

Mmm. Jag letade upp den på youtube nu bara för att få höra den igen.


Haha, själv sitter jag och lyssnar på "timeturner" av Ministry of magic, bara för att jag fick den i huvudet under tidsvändar-scenen ♥

Jag tod upp den i en flik när länken skickades, så jag ska höra den efter fiiina A window to the past.

Eftersom jag länkade Ford Anglia förra filmen, så får jag väl länka tidvändarspelet idag, som jag gjort.
http://scratch.mit.edu/projects/NinaKanel/2088810
Tyvärr måste man ladda ner det för att det ska funka.

Nästa gång ska jag nog lägga upp GoF-spelen (har flera) ett par dagar före, så kan man tagga. Jag är ju inte med på den.


Åh vilket awesome spel!! Har du gjort det sjäv??

Ja, helt själv. Och så hade jag idiottest på dem med en riktig idiot.
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Kan inte släppa A window to the past. Jag är fortfarande rörd för att den var med.

Åh den är sååå fin ju ♥

Mmm. Jag letade upp den på youtube nu bara för att få höra den igen.


Haha, själv sitter jag och lyssnar på "timeturner" av Ministry of magic, bara för att jag fick den i huvudet under tidsvändar-scenen ♥

Jag tod upp den i en flik när länken skickades, så jag ska höra den efter fiiina A window to the past.

Eftersom jag länkade Ford Anglia förra filmen, så får jag väl länka tidvändarspelet idag, som jag gjort.
http://scratch.mit.edu/projects/NinaKanel/2088810
Tyvärr måste man ladda ner det för att det ska funka.

Nästa gång ska jag nog lägga upp GoF-spelen (har flera) ett par dagar före, så kan man tagga. Jag är ju inte med på den.


Åh vilket awesome spel!! Har du gjort det sjäv??

Ja, helt själv. Och så hade jag idiottest på dem med en riktig idiot.


Haha, vad duktig du är, kan inte du börja jobba på EA games och se till så att de gör om alla potter-spel från fyran och uppåt?

Nä, jag är inte riktigt pepp på att programmera med massa random siffror och tecken. Då föredrar jag mina fina pusselbitar.
Men jag kan fråga pappa.


Okej, ja jag har en klasskompis som programerar spel, fast han håller på med koder och sånt...Det verkar svårt XD

21 jan, 2012 22:39

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Kan inte släppa A window to the past. Jag är fortfarande rörd för att den var med.

Åh den är sååå fin ju ♥

Mmm. Jag letade upp den på youtube nu bara för att få höra den igen.


Haha, själv sitter jag och lyssnar på "timeturner" av Ministry of magic, bara för att jag fick den i huvudet under tidsvändar-scenen ♥

Jag tod upp den i en flik när länken skickades, så jag ska höra den efter fiiina A window to the past.

Eftersom jag länkade Ford Anglia förra filmen, så får jag väl länka tidvändarspelet idag, som jag gjort.
http://scratch.mit.edu/projects/NinaKanel/2088810
Tyvärr måste man ladda ner det för att det ska funka.

Nästa gång ska jag nog lägga upp GoF-spelen (har flera) ett par dagar före, så kan man tagga. Jag är ju inte med på den.


Åh vilket awesome spel!! Har du gjort det sjäv??

Ja, helt själv. Och så hade jag idiottest på dem med en riktig idiot.
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Kan inte släppa A window to the past. Jag är fortfarande rörd för att den var med.

Åh den är sååå fin ju ♥

Mmm. Jag letade upp den på youtube nu bara för att få höra den igen.


Haha, själv sitter jag och lyssnar på "timeturner" av Ministry of magic, bara för att jag fick den i huvudet under tidsvändar-scenen ♥

Jag tod upp den i en flik när länken skickades, så jag ska höra den efter fiiina A window to the past.

Eftersom jag länkade Ford Anglia förra filmen, så får jag väl länka tidvändarspelet idag, som jag gjort.
http://scratch.mit.edu/projects/NinaKanel/2088810
Tyvärr måste man ladda ner det för att det ska funka.

Nästa gång ska jag nog lägga upp GoF-spelen (har flera) ett par dagar före, så kan man tagga. Jag är ju inte med på den.


Åh vilket awesome spel!! Har du gjort det sjäv??

Ja, helt själv. Och så hade jag idiottest på dem med en riktig idiot.


Haha, vad duktig du är, kan inte du börja jobba på EA games och se till så att de gör om alla potter-spel från fyran och uppåt?

Nä, jag är inte riktigt pepp på att programmera med massa random siffror och tecken. Då föredrar jag mina fina pusselbitar.
Men jag kan fråga pappa.


Okej, ja jag har en klasskompis som programerar spel, fast han håller på med koder och sånt...Det verkar svårt XD

Visst verkar det komplicerat. Det är skitirriterande att sitta och titta när pappa gör sånt för jobbet, och inte fatta ett dyft.
Men detta börjar kännas lite lätt off topic här...

21 jan, 2012 22:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Kan inte släppa A window to the past. Jag är fortfarande rörd för att den var med.

Åh den är sååå fin ju ♥

Mmm. Jag letade upp den på youtube nu bara för att få höra den igen.


Haha, själv sitter jag och lyssnar på "timeturner" av Ministry of magic, bara för att jag fick den i huvudet under tidsvändar-scenen ♥

Jag tod upp den i en flik när länken skickades, så jag ska höra den efter fiiina A window to the past.

Eftersom jag länkade Ford Anglia förra filmen, så får jag väl länka tidvändarspelet idag, som jag gjort.
http://scratch.mit.edu/projects/NinaKanel/2088810
Tyvärr måste man ladda ner det för att det ska funka.

Nästa gång ska jag nog lägga upp GoF-spelen (har flera) ett par dagar före, så kan man tagga. Jag är ju inte med på den.


Åh vilket awesome spel!! Har du gjort det sjäv??

Ja, helt själv. Och så hade jag idiottest på dem med en riktig idiot.
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Kan inte släppa A window to the past. Jag är fortfarande rörd för att den var med.

Åh den är sååå fin ju ♥

Mmm. Jag letade upp den på youtube nu bara för att få höra den igen.


Haha, själv sitter jag och lyssnar på "timeturner" av Ministry of magic, bara för att jag fick den i huvudet under tidsvändar-scenen ♥

Jag tod upp den i en flik när länken skickades, så jag ska höra den efter fiiina A window to the past.

Eftersom jag länkade Ford Anglia förra filmen, så får jag väl länka tidvändarspelet idag, som jag gjort.
http://scratch.mit.edu/projects/NinaKanel/2088810
Tyvärr måste man ladda ner det för att det ska funka.

Nästa gång ska jag nog lägga upp GoF-spelen (har flera) ett par dagar före, så kan man tagga. Jag är ju inte med på den.


Åh vilket awesome spel!! Har du gjort det sjäv??

Ja, helt själv. Och så hade jag idiottest på dem med en riktig idiot.


Haha, vad duktig du är, kan inte du börja jobba på EA games och se till så att de gör om alla potter-spel från fyran och uppåt?

Nä, jag är inte riktigt pepp på att programmera med massa random siffror och tecken. Då föredrar jag mina fina pusselbitar.
Men jag kan fråga pappa.


Okej, ja jag har en klasskompis som programerar spel, fast han håller på med koder och sånt...Det verkar svårt XD

Visst verkar det komplicerat. Det är skitirriterande att sitta och titta när pappa gör sånt för jobbet, och inte fatta ett dyft.
Men detta börjar kännas lite lätt off topic här...


Ja, jag vet XD

Sååå on topic, vad tycker du om PoA-filmen om man jämnför den med boken?

21 jan, 2012 22:46

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Vet inte riktigt...
Boken är nog lite bättre, men filmen är inte dum den heller.
Vad tycker du?

21 jan, 2012 22:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Vet inte riktigt...
Boken är nog lite bättre, men filmen är inte dum den heller.
Vad tycker du?


Jag ÄLSKAR boken den är nog min favorit i serien, filmen är också bra, men det känns som de stryker lite väl mycket viktigt från boken...Eller så är jag bar petig D
XD

21 jan, 2012 22:50

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Vet inte riktigt...
Boken är nog lite bättre, men filmen är inte dum den heller.
Vad tycker du?


Jag ÄLSKAR boken den är nog min favorit i serien, filmen är också bra, men det känns som de stryker lite väl mycket viktigt från boken...Eller så är jag bar petig D
XD

Man kan ju se det så, att jag gillar Poa bäst av böckerna, men av filmerna är den tvåa.

21 jan, 2012 22:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Vet inte riktigt...
Boken är nog lite bättre, men filmen är inte dum den heller.
Vad tycker du?


Jag ÄLSKAR boken den är nog min favorit i serien, filmen är också bra, men det känns som de stryker lite väl mycket viktigt från boken...Eller så är jag bar petig D
XD

Man kan ju se det så, att jag gillar Poa bäst av böckerna, men av filmerna är den tvåa.


Ja, så är det nog för mig med
Alltså, borde vi inte involvera fler människor i den här diskutionen? vi känns liksom lite forever alone här XD

21 jan, 2012 22:55

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Vet inte riktigt...
Boken är nog lite bättre, men filmen är inte dum den heller.
Vad tycker du?


Jag ÄLSKAR boken den är nog min favorit i serien, filmen är också bra, men det känns som de stryker lite väl mycket viktigt från boken...Eller så är jag bar petig D
XD

Man kan ju se det så, att jag gillar Poa bäst av böckerna, men av filmerna är den tvåa.


Ja, så är det nog för mig med
Alltså, borde vi inte involvera fler människor i den här diskutionen? vi känns liksom lite forever alone här XD

Känns som att alla fina mugglisar som sett filmen med oss har gått och lagt sig...

21 jan, 2012 22:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Vet inte riktigt...
Boken är nog lite bättre, men filmen är inte dum den heller.
Vad tycker du?


Jag ÄLSKAR boken den är nog min favorit i serien, filmen är också bra, men det känns som de stryker lite väl mycket viktigt från boken...Eller så är jag bar petig D
XD

Man kan ju se det så, att jag gillar Poa bäst av böckerna, men av filmerna är den tvåa.


Ja, så är det nog för mig med
Alltså, borde vi inte involvera fler människor i den här diskutionen? vi känns liksom lite forever alone här XD

Känns som att alla fina mugglisar som sett filmen med oss har gått och lagt sig...
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Vet inte riktigt...
Boken är nog lite bättre, men filmen är inte dum den heller.
Vad tycker du?


Jag ÄLSKAR boken den är nog min favorit i serien, filmen är också bra, men det känns som de stryker lite väl mycket viktigt från boken...Eller så är jag bar petig D
XD

Man kan ju se det så, att jag gillar Poa bäst av böckerna, men av filmerna är den tvåa.


Ja, så är det nog för mig med
Alltså, borde vi inte involvera fler människor i den här diskutionen? vi känns liksom lite forever alone här XD

Känns som att alla fina mugglisar som sett filmen med oss har gått och lagt sig...


Ja, tydligen men vi kan väl uggla lite istället för att spamma ner den här tråden då?

21 jan, 2012 22:58

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


^Så gör vi.

21 jan, 2012 23:01

1 2 3 ... 230 231 232 ... 391 392 393

Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!

Du får inte svara på den här tråden.