@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ibland undrar jag om folk ens läser vad jag skriver här.. ungefär så jag känner också.. visst känns det som att folk bara bläddrar förbi? .___. Japp och ibland så tänker man, nu har jag kommit på något riktigt fyndigt. Men så får man ingen respons och då blir det blir sad face 8 feb, 2012 23:36 |
|
Borttagen
|
^ ja men precis! :c
Aja, jag ska nog lägga ut min fanfiction. Men jag kommer inte på någon titel :c förslag? 9 feb, 2012 00:18 |
|
kinshaw
Elev |
9 feb, 2012 00:31 |
|
joel9324
Elev |
Good Mormings starshines, the earth says hello!
Men godmorgon kinshaw, vad kreativt! Den är säkert jättefin! Själv så köpte jag min Gryffindor halsduk,,,
9 feb, 2012 06:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: mine, det låter ju galant! :] Vill du bli lärare? Typ Vill iaf jobba med människor och helst de som är yngre ^^ Då kan jag fråga vill du jobba på en båt?:3 Hoppsan missade dit totalt xD Sorry! Jag vill kanske jobba i något marint tema :] Jag trivs på båtar. Så flottan kanske? I have nooo idea. 9 feb, 2012 07:16 |
|
Li
Biträdande rektor |
Nu äter jag flingor, snart ska jag ge mig ut i den isbitande kylan, till praktiken, och ha religionsarbete med mina 1or. Det ska bli spännande! Fast idag får jag inte gå hem förrän 16.30 :'(
without something there is no nothing 9 feb, 2012 07:19 |
|
Borttagen
|
Tröööött.. </3
9 feb, 2012 07:28 |
|
ronnyponny
Elev |
9 feb, 2012 09:08 |
|
Solkatten
Elev |
Har nyss haft NP. Det gick väl bra
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 feb, 2012 10:09 |
|
ronnyponny
Elev |
9 feb, 2012 10:11 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen