@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
8 feb, 2012 22:26 |
|
Borttagen
|
man kan se Pokémon gratis på tv 4 play!
8 feb, 2012 22:49 |
|
Knizzlare
Elev |
^ Jaa, det är så himla åsum!!
"Pokémon Pokémon del 1 lördag 4 mars 2000" 8D ♥ ![]()
8 feb, 2012 22:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: ^ Jaa, det är så himla åsum!! "Pokémon Pokémon del 1 lördag 4 mars 2000" 8D ♥ Awesome 8 feb, 2012 22:54 |
|
Borttagen
|
ibland undrar jag om folk ens läser vad jag skriver här..
8 feb, 2012 22:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ibland undrar jag om folk ens läser vad jag skriver här.. ungefär så jag känner också.. 8 feb, 2012 22:58 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: ^ Jaa, det är så himla åsum!! "Pokémon Pokémon del 1 lördag 4 mars 2000" 8D ♥ Awesome hihi, ja :3 Snidgetleviosa och LittleLindgren: samma här, haha.. ![]()
8 feb, 2012 23:05 |
|
Borttagen
|
Gjorde precis ett test om vem jag var mest lik i Harry Potter, fick Dudley Dursley, jo men jag tackar.. verkligen..
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ibland undrar jag om folk ens läser vad jag skriver här.. ungefär så jag känner också.. haha:' 8 feb, 2012 23:08 |
|
Knizzlare
Elev |
Haha, höll på att somna i duschen nyss, skulle säkert ha somnat om jag tog ett bad x'
![]()
8 feb, 2012 23:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ibland undrar jag om folk ens läser vad jag skriver här.. ungefär så jag känner också.. visst känns det som att folk bara bläddrar förbi? .___. 8 feb, 2012 23:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen