@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
8 feb, 2012 20:54 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av ginny_ginny: Är det någon här som gillar "Äkta människor"?? Jag har missat det varje gång, är det bar och när går det? x)
8 feb, 2012 20:55 |
|
Solkatten
Elev |
Har typ inte ätit alls mycket idag. Bara en macka, fikat och en korv med bröd ...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 feb, 2012 20:56 |
|
Borttagen
|
JUST BECAUSE, I'M IN LOVE WITH AN UPTOWN GIRL!! ♥
Åh.. Minnen, Westlife forever! ♥ 8 feb, 2012 20:57 |
|
Borttagen
|
mine, det låter ju galant! :] Vill du bli lärare?
8 feb, 2012 20:58 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av Alice...: Skrivet av ginny_ginny: Är det någon här som gillar "Äkta människor"?? Jag har missat det varje gång, är det bar och när går det? x) Söndagar kl.21.00. suuuuuperbra!!
8 feb, 2012 20:58
Detta inlägg ändrades senast 2012-02- 9 kl. 16:00
|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: JUST BECAUSE, I'M IN LOVE WITH AN UPTOWN GIRL!! ♥ Åh.. Minnen, Westlife forever! ♥ Fast. Det är en Billy Joel låt. Gillar Westlife. Men orginalet är bäst ♥
8 feb, 2012 20:59 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: mine, det låter ju galant! :] Vill du bli lärare? Typ Vill iaf jobba med människor och helst de som är yngre ^^ Då kan jag fråga vill du jobba på en båt?:3 8 feb, 2012 21:00 |
|
Solkatten
Elev |
http://www.youtube.com/watch?v=qTTENV_u2kk
^ Någon som vet vad det här är för åsna? x'D I New York tror jag att det är. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 feb, 2012 21:02 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Solkatten: http://www.youtube.com/watch?v=qTTENV_u2kk ^ Någon som vet vad det här är för åsna? x'D I New York tror jag att det är. Han på minner ju om åsna i Shrek?^^ 8 feb, 2012 21:04 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen