@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
Jag älskar att ha praktik ♥
without something there is no nothing 8 feb, 2012 20:33 |
|
Borttagen
|
Nu blev jag nyfiken i vad du har praktik i..
Jag ska också snart ha praktik, woooohooogooooo go go go meeii :'D 8 feb, 2012 20:35 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nu blev jag nyfiken i vad du har praktik i.. Jag ska också snart ha praktik, woooohooogooooo go go go meeii :'D Jag funderar på att vara hos ettorna o.o Vart hade du tänkt? 8 feb, 2012 20:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Nu blev jag nyfiken i vad du har praktik i.. Jag ska också snart ha praktik, woooohooogooooo go go go meeii :'D Jag funderar på att vara hos ettorna o.o Vart hade du tänkt? Ettorna? Nu blir jag förvirrad o__o Jag ska praktisera på en båt. Vad har jag missat?! xD 8 feb, 2012 20:41 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Nu blev jag nyfiken i vad du har praktik i.. Jag ska också snart ha praktik, woooohooogooooo go go go meeii :'D Jag funderar på att vara hos ettorna o.o Vart hade du tänkt? Ettorna? Nu blir jag förvirrad o__o Jag ska praktisera på en båt. Vad har jag missat?! xD Ettorna= dom som går i årskurs ett ^^ 8 feb, 2012 20:43 |
|
Solkatten
Elev |
Från Jedwards twitter; When Haters say they dislike something they mean "DIS I LIKE"
Haha xD ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 feb, 2012 20:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Nu blev jag nyfiken i vad du har praktik i.. Jag ska också snart ha praktik, woooohooogooooo go go go meeii :'D Jag funderar på att vara hos ettorna o.o Vart hade du tänkt? Ettorna? Nu blir jag förvirrad o__o Jag ska praktisera på en båt. Vad har jag missat?! xD Ettorna= dom som går i årskurs ett ^^ Ja då men ska du praktisera som lärare då eller va? xD 8 feb, 2012 20:45 |
|
Alice...
Elev |
8 feb, 2012 20:47 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Nu blev jag nyfiken i vad du har praktik i.. Jag ska också snart ha praktik, woooohooogooooo go go go meeii :'D Jag funderar på att vara hos ettorna o.o Vart hade du tänkt? Ettorna? Nu blir jag förvirrad o__o Jag ska praktisera på en båt. Vad har jag missat?! xD Ettorna= dom som går i årskurs ett ^^ Ja då men ska du praktisera som lärare då eller va? xD Typ? o.o Ska kolla hur lärare jobbar med yngre elever o.o Jag har inte tänkt så långt ._. 8 feb, 2012 20:48 |
|
ginny_ginny
Elev |
8 feb, 2012 20:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen