@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Inception & Into the Wild är mina två, forever, favoriter 8 feb, 2012 20:13 |
|
Borttagen
|
8 feb, 2012 20:15 |
|
Knizzlare
Elev |
8 feb, 2012 20:16 |
|
EmahS
Elev |
Maybelline gjorde precis reklam på tv:n för en ny foundation.
"100% Du!". Ursäkta mig. Men 100% du? För mig så är man inte 100% sig själv bakom smink. Man döljer ju något. Nej. Det gillade jag inte. Men det kanske bara är jag? Som typ använder foundation typ 20 gånger på ett år haha.
8 feb, 2012 20:17 |
|
Borttagen
|
lunes
martes miercoles jueves - var tvungen att titta på google translate - viernes sabado domingo & yo - o tú - es el/ ella - e nosotros - emos vosotros - eís ellos - en fina glosor tills imorrn alltså c; 8 feb, 2012 20:20 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av E: Skrivet av Solkatten: Hatar MangeMakers. Fy fan asså. Får typ ont i huvudet av de s.k. "låtarna." För mig är det inte ens musik. Men dom är ju bara så åsum! Men ja, du har en poäng. Helt ärligt. Dom är inte bäst, för det är ju One direction!♥ Erica Potter: Åhh! ROFL♥ What? Nej, Jedward är! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 feb, 2012 20:20 |
|
9te
Elev |
8 feb, 2012 20:24 |
|
scarhead
Lärare |
8 feb, 2012 20:26 |
|
Borttagen
|
8 feb, 2012 20:26 |
|
Solkatten
Elev |
Åh, är skit nervös inför NP imorgon.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 feb, 2012 20:28 |
Du får inte svara på den här tråden.





















Mugglarportalen