@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: jag blev nöjd med det, nu hoppar jag bara att det inte var mer än 30 ord. Skrivet av scarhead: om att man inte är ett ''fake-fan'' bara för att man inte har växt upp med Harry, eller så, för tydligen så sa potterheads det innan. ^^ That's awesome! 8 feb, 2012 19:11 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: jag blev nöjd med det, nu hoppar jag bara att det inte var mer än 30 ord. Skrivet av scarhead: om att man inte är ett ''fake-fan'' bara för att man inte har växt upp med Harry, eller så, för tydligen så sa potterheads det innan. ^^ That's awesome! Haha, hoppas jag med! .D ![]()
8 feb, 2012 19:12 |
|
Borttagen
|
Någon som vet några sorgliga låtar? :3
8 feb, 2012 19:12 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: dessvärre tror jag att det blev det ahaha. Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: jag blev nöjd med det, nu hoppar jag bara att det inte var mer än 30 ord. Skrivet av scarhead: om att man inte är ett ''fake-fan'' bara för att man inte har växt upp med Harry, eller så, för tydligen så sa potterheads det innan. ^^ That's awesome! Haha, hoppas jag med! .D 8 feb, 2012 19:14 |
|
Ultramannen
Elev |
Känner mig konstig nu... Jag dricker saft med en tesked!
There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
8 feb, 2012 19:17 |
|
Borttagen
|
Jag råkade alldeles nyss tappa datorn i golvet.. XD
8 feb, 2012 19:22 |
|
E
Elev |
8 feb, 2012 19:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ultramannen: Känner mig konstig nu... Jag dricker saft med en tesked! Åh ! Det brukar jag också göra 8 feb, 2012 19:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ultramannen: Känner mig konstig nu... Jag dricker saft med en tesked! Haha, det där har jag också gjort xD Inte vet jag varför jag gjorde det. --- När man skriver NP så ska det ju vara helt tyst ... det kommer bara bli pinsamt om man snörvlar lite då och då :$ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 feb, 2012 19:26 |
|
E
Elev |
8 feb, 2012 19:28 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen