@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ultramannen: Bara jag som försöker mima samtidigt som personerna säger i alla gifs? Typ vad dom säger eller vad det står... Det brukar jag också göra.. Oftast går det åt skogen. ~ Jag har varit väldigt duktig idag/ikväll! Jag har tagit fram kläder för morgondagen, packat skolväskan och duschat! Dock har jag två tal i matten innan jag har vara stolt över mig själv. Tills dess tycker jag bara att jag är duktig. 8 feb, 2012 18:56 |
|
Solkatten
Elev |
Pallar inte gå till skolan imorgon typ. Vill helst bara göra de nationella proven, hämta min dator och sedan åka hem ... De nationella kommer säkert ta hela förmiddagen. Tänker i alla fall inte vara med på idrotten. Det orkar jag inte.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 feb, 2012 18:58 |
|
si_tonks
Elev |
8 feb, 2012 19:00 |
|
baramin
Elev |
Så har anmält mig till popkollo. Det var väl inget.
Spoiler: Tryck här för att visa! she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 8 feb, 2012 19:01 |
|
scarhead
Lärare |
that moment när du skrivit en submission till letterstomrpotter, och sen ser '2. Must not be more than 30 words.' aw fucking damnit, jag hoppas det inte är längre...
8 feb, 2012 19:02 |
|
E
Elev |
8 feb, 2012 19:04 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: that moment när du skrivit en submission till letterstomrpotter, och sen ser '2. Must not be more than 30 words.' aw fucking damnit, jag hoppas det inte är längre... Haha, vad skickade du? ![]()
8 feb, 2012 19:04 |
|
scarhead
Lärare |
om att man inte är ett ''fake-fan'' bara för att man inte har växt upp med Harry, eller så, för tydligen så sa potterheads det innan. ^^
8 feb, 2012 19:05 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: om att man inte är ett ''fake-fan'' bara för att man inte har växt upp med Harry, eller så, för tydligen så sa potterheads det innan. ^^ That's awesome! ![]()
8 feb, 2012 19:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av baramin: Så har anmält mig till popkollo. Det var väl inget. Spoiler: Tryck här för att visa! Yeeeeeeeeeeeeeeeey ! Du också? Smak av popkollo eller? I vilken stad/ort ska du gå? Säg att du ska gå i Hultsfred! För då dör jag ! 8 feb, 2012 19:09 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen