Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Varför måste det vara påsklov?! Då kan jag ju inte träffa min crush D: Skrivet av BurningHeart: Har inte sett min crush på två veckor.. Borde jag inte vara lättad? O.o Har inte sett min crush på över tre månader. ":-)" ![]()
31 mar, 2013 21:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av smartbabe: Skrivet av Borttagen: Varför måste det vara påsklov?! Då kan jag ju inte träffa min crush D: Skrivet av BurningHeart: Har inte sett min crush på två veckor.. Borde jag inte vara lättad? O.o Har inte sett min crush på över tre månader. ":-)" Oooohhh nooo! Poor U! 31 mar, 2013 21:53 |
|
Kedjebrev
Elev |
alltså han jag är kär i är "typ kär" i någon på vår skola???? och han följer inte så många tjejer från skolan på insta???? typ bara de i våran klass + två tjejer som är upptagna + två andra tjejer.
omg
http://Kaosregn.blogg.se
31 mar, 2013 21:55 |
|
MonsterCookie
Elev |
goodbye my almost lover,
goodbye my hopeless dream, I'm trying not to think about you, can't you just let me be? wolfstar deserved better. 4 apr, 2013 22:37 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av MonsterCookie: oh honey.goodbye my almost lover, goodbye my hopeless dream, I'm trying not to think about you, can't you just let me be? ![]() it's okay hun, you're still my niall 4 apr, 2013 22:47 |
|
Knizzlare
Elev |
4 apr, 2013 23:19 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Jag är kär i en människa men en annan är kär i mig men jag är inte kär i honom men jag har hört att han planerar att fråga om vi kan bli ihop men han är utanför så jag är rädd att han blir megaledsen och gör nåt dumt om jag svarar nej men om han frågar så svarar jag nej för jag kan för fan inte vara ihop med någon som jag inte är kär i och dessutom har jag aldrig varit ihop med någon och jag är kär i en helt underbar person men jag vågar inte tala med honom för han är så söt och vad ska jag göra hjälp mig någon snälla jag vet att jag inte använder skiljetecken men det känns onödigt för tillfället.
tycker Rymdkonungen... 5 apr, 2013 22:01 |
|
§ Hedwig §
Elev |
Rymdkonungen Det kan ju bli lite jobbigt om han som är kär i dig frågar chans, men om jag var han skulle jag vilja ha ett ärligt svar, och du kan ju säga nej på ett snällt sätt, typ: "Asså, jag är inte kär i dig, men det betyder ju inte att jag hatar dig eller så. Man kan ju inte välja vem man är kär i. Försök förstå." Jag vet att man kan vara OTROLIGT blyg mot personen man är kär i, men du kanske kan säga något, och så småningom lite mer till honom/i hans närhet, så att han lär känna dig och tvärtom. Som min signatur eller vad det heter säger: INGENTING ÄR OMÖJLIGT, BARA MER ELLER MINDRE BESVÄRLIGT!
![]()
5 apr, 2013 22:25 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Skrivet av § Hedwig §: Rymdkonungen Det kan ju bli lite jobbigt om han som är kär i dig frågar chans, men om jag var han skulle jag vilja ha ett ärligt svar, och du kan ju säga nej på ett snällt sätt, typ: "Asså, jag är inte kär i dig, men det betyder ju inte att jag hatar dig eller så. Man kan ju inte välja vem man är kär i. Försök förstå." Jag vet att man kan vara OTROLIGT blyg mot personen man är kär i, men du kanske kan säga något, och så småningom lite mer till honom/i hans närhet, så att han lär känna dig och tvärtom. Som min signatur eller vad det heter säger: INGENTING ÄR OMÖJLIGT, BARA MER ELLER MINDRE BESVÄRLIGT! Aww tack finis, tror dessutom han jag är kär i vet om att jag gillar honom, det var en sak som hände och nu tittar han alltid lite på mig ibland tycker Rymdkonungen... 5 apr, 2013 22:31 |
|
Frivolt
Elev |
Ehm...Kill me?! xD
Har just talat om för någon att jag är intresserad av denne..... Jagorkarintemedsånhär! xD 5 apr, 2013 22:32 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen