Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ina: Jag skulle JÄTTE gjärna vilja se!! ![]() så där är den. Största penseln, pappret är ungefär 12 x 22 cm stort och den är extremt slarvigt gjort. Men jaja.... Här är den. AwMajjGadd! Har du ritat den där med en PENSEL!!?!!?!?!?!??? 13 apr, 2012 21:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nja, först gjorde jag simpla sträck med blyerts, horisont, väg, träd, blommor och lite gräs. Bara simpla tunna sträck.Skrivet av Borttagen: AwMajjGadd!Skrivet av Borttagen: Ina: Jag skulle JÄTTE gjärna vilja se!! ![]() så där är den. Största penseln, pappret är ungefär 12 x 22 cm stort och den är extremt slarvigt gjort. Men jaja.... Här är den. Har du ritat den där med en PENSEL!!?!!?!?!?!??? Sen målade jag bara med den största penseln på dåligt papper. Men tack. 13 apr, 2012 21:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nja, först gjorde jag simpla sträck med blyerts, horisont, väg, träd, blommor och lite gräs. Bara simpla tunna sträck.Skrivet av Borttagen: AwMajjGadd!Skrivet av Borttagen: Ina: Jag skulle JÄTTE gjärna vilja se!! ![]() så där är den. Största penseln, pappret är ungefär 12 x 22 cm stort och den är extremt slarvigt gjort. Men jaja.... Här är den. Har du ritat den där med en PENSEL!!?!!?!?!?!??? Sen målade jag bara med den största penseln på dåligt papper. Eller det är kanske det du menar? Ja, STillAWMAJJGADD! Mitt skulle typ se ut så här: ![]() Om jag någonsin skulle försöka xD 13 apr, 2012 21:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hehe... Men du hade säkert också gjort lika fint. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nja, först gjorde jag simpla sträck med blyerts, horisont, väg, träd, blommor och lite gräs. Bara simpla tunna sträck.Skrivet av Borttagen: AwMajjGadd!Skrivet av Borttagen: Ina: Jag skulle JÄTTE gjärna vilja se!! ![]() så där är den. Största penseln, pappret är ungefär 12 x 22 cm stort och den är extremt slarvigt gjort. Men jaja.... Här är den. Har du ritat den där med en PENSEL!!?!!?!?!?!??? Sen målade jag bara med den största penseln på dåligt papper. Eller det är kanske det du menar? Ja, STillAWMAJJGADD! Mitt skulle typ se ut så här: ![]() Om jag någonsin skulle försöka xD Du gör ju jättefina drakar, jag gav upp med dem för några år sedan. Jag är inte så duktig på att måla och rita. 13 apr, 2012 21:28 |
|
Borttagen
|
Haha, tack!^^
Men jag suuuuger på att rita människor! Och armar! Kan nån ge ett bra tips?? 13 apr, 2012 21:29 |
|
Emma Longbottom
Elev |
Eshi, Varsågod!!!
Corriiz, Den var jättefin mican00, alltså, gud vad fint Cara Riddle, vad fint du målar! Ina, vilken fin teckning du har gjort! "Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons. 13 apr, 2012 21:32
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-13 kl. 21:34
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Varsågod. Haha, tack!^^ Men jag suuuuger på att rita människor! Och armar! Kan nån ge ett bra tips?? Själv är jag också usel på att rita människor. Jag kan bara rita sådan kallade döda föremål eller helt påhittade. Så egentligen har jag nog inga tipps. Men jag ska kolla om bilden ligger kvar så att du får se hur dåligt jag ritar människor. 13 apr, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
Snygg
13 apr, 2012 21:34 |
|
Borttagen
|
13 apr, 2012 21:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Varsågod. Haha, tack!^^ Men jag suuuuger på att rita människor! Och armar! Kan nån ge ett bra tips?? Själv är jag också usel på att rita människor. Jag kan bara rita sådan kallade döda föremål eller helt påhittade. Så egentligen har jag nog inga tipps. Men jag ska kolla om bilden ligger kvar så att du får se hur dåligt jag ritar människor. Ja, lägg upp! Jag har lyckats rita en bra. och det var en alv.. 13 apr, 2012 21:36 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen