Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
( Hoho, det var ett tag )
19 aug, 2013 21:19
|
|
Borttagen
|
Hej ! Luke är väl inte hemma?!" Frågade jag
19 aug, 2013 21:21
|
|
Borttagen
|
( Var inte vi i källaren?)
19 aug, 2013 21:22
|
|
Borttagen
|
(Jo men hon svarade nu/ ringde upp)
19 aug, 2013 21:23
|
|
Borttagen
|
"Nej han har gått till jobbet,vadådå?
19 aug, 2013 21:26
|
|
Borttagen
|
19 aug, 2013 21:28
|
|
Borttagen
|
"Okej,sa jag tveksamt.
Jag började bli orolig. Luke hade ju dragit till jobbet vad skulle mas hitta på?
19 aug, 2013 21:29
|
|
Borttagen
|
" jag vill bara träffas och prata" sa jag och la på han gick och plingade på hos lilja!
19 aug, 2013 21:31
|
|
Borttagen
|
Jag öppnade dörren.Klädd i endast en morgonrock.
"Hej,sa jag svagt
19 aug, 2013 21:32
|
|
Borttagen
|
" hej "sa jag och gick in jag satte mig i soffan " jag vill berätta en sak"sa jag
19 aug, 2013 21:33
|
Du får inte svara på den här tråden.