Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JoLizz
Elev |
Skrivet av Borttagen: tack för hjälpen Tonkss , Jegli , linnvendela och JoLizz tack igen ni är så snälla Så lite så ♥
![]()
13 okt, 2011 20:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonkss: Skrivet av Borttagen: tack för hjälpen Tonkss , Jegli , linnvendela och JoLizz tack igen ni är så snälla Åh, tack för att du nämnde mig, blev jätteglad! Ina, du verkar ha en skön personlighet och jag gillar din stil! ♥ tack för att du skrev det sista ni hjälpe ju mej så ni är ju klart värda ett tack 13 okt, 2011 20:30 |
|
childhoodlight
Elev |
HAHA vet inte om någon minns mig, känns som om jag ruttnar vid ett litet hörn...
tänkte bara säga att jag saknar att vara grymt aktiv på Mugglarportalen främst på grund av er medlemmar. Hoppas att mitt läxberg minskar och att jag får mer tid att umgås med er! I like you very, very much :-D ♥
13 okt, 2011 20:38 |
|
Katla
Elev |
childhoodlight, jag saknar dig! Då du jämt var inloggad, det var gamla goda tider det.. Hoppas det kommer igen, Mugglis fina Jasmin ♥
♏︎ 13 okt, 2011 20:43 |
|
expelliarmus
Elev |
childhoodlight
ÄH, du får komplimanger av mig i marathoner's-gruppen på fejjan istället, HÖHÖHÖÖH! p0ss ♥
13 okt, 2011 20:44 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag vill ge komplimanger till alla för ni rockar och hjälper varandra! Ni är bäst och fina
...plus att jag vill lägga till att jag beundrar er alla för era olika egenskaper och tänker inte börja gå med i en massa fan-clubs bara för att bekräfta för enskilda individer hur mycket jag tycker henne/honnom/henom. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 13 okt, 2011 22:20 |
|
Borttagen
|
childhoodlight, tack så mycket för din uppmuntran tidigare. Du har rätt; det gäller att vara positiv and never, eeeeever lose faith. Du är underbar, Jasmin! Same goes for you, accioron. Tack för all uppmuntran, you guys, I really appreciate it. More than you think. ♥
TheBoggart, du är inaktiv som satan och kommer högst sannerligen inte att läsa det här, men jag bara måste skriva det ändå: DU ÄR BÄST, TJEJEN. The best friend one could ask for! It's been seven years, yet it feels like... okay, seven years, HAHA. Tycker om dig, Äl. ♥ 13 okt, 2011 22:21 |
|
expelliarmus
Elev |
JoLizz Kintsugi Ida S
Kvällens komplimanger går till er. Era meddelanden satt som handen i handsken i min inkorg. Thank you for the best support ever ♥
13 okt, 2011 22:53 |
|
kinshaw
Elev |
massa komplimanger till mig ikväll. mina föräldrar ska vara glad som har en så bra dotter som mig, eller något.... ikväll när de inte var hemma bakade jag cheesecake, diskade och renbäddade deras säng. är jag bra eller vad?
![]()
13 okt, 2011 22:57 |
|
expelliarmus
Elev |
13 okt, 2011 23:00 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen