Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag förvandlar mig till människa igen.
jag är jättecoolig älska mig plz 12 okt, 2013 14:07 |
|
Borttagen
|
Får jag vara med?
12 okt, 2013 14:10 |
|
ginny 23
Elev |
12 okt, 2013 14:16 |
|
Borttagen
|
Namn: Royan Leafeon
Smeknamn: Roy Årskurs: 5 Utseende: Mörk blont fluffigt hår, blå glittrande ögon som havet en sommar kväll, rätt ljus i hyn men lite solbränd, potatisnäsa och är 1,91 cm lång Elevhem: Gryffindor Favoritämne: Försvar mot svartkonster och förvandlingskonst Personlighet: Glad, positiv, vis och klok, social, kreativ, gillar att hamna i äventyr och är modig Kärlek: Är kär i en flicka som heter Selie Claydol Övrigt: Dagdrömmer ofta och blir retad. Han har kommit på en massa magier. Trollstav:15 tum fläder, Fenixfjäder som kärna Det är mallen 12 okt, 2013 14:40
Detta inlägg ändrades senast 2013-10-13 kl. 18:47
|
|
ginny 23
Elev |
12 okt, 2013 14:41 |
|
Borttagen
|
Vad heter du? Jag heter Royan Leafeon!
12 okt, 2013 14:43 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag tittade på henne. "Om du tänker börja skrika så råder hag dig att inte göra det"
jag är jättecoolig älska mig plz 12 okt, 2013 14:43 |
|
ginny 23
Elev |
12 okt, 2013 14:44 |
|
Borttagen
|
Jag tittar på tjejerna och tänker " dom är söta."
12 okt, 2013 14:44 |
|
ginny 23
Elev |
12 okt, 2013 14:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen