Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: APELSiiN - Börjar om för det blev så jäkla jobbigt att scrolla Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
16 sep, 2012 12:04 |
|
hyperion
Elev |
16 sep, 2012 14:40 |
|
Tvilling
Elev |
Åh, första avsnittet var så grymt! :'D
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 16 sep, 2012 14:42 |
|
Savi
Elev |
16 sep, 2012 15:29 |
|
APELSiiN
Elev |
16 sep, 2012 15:37 |
|
Savi
Elev |
16 sep, 2012 15:42 |
|
Ginnyy
Elev |
Åh försöker undvika den här tråden stenhårt.
Har slutat följa Glee på twitter, och dessutom flera av skådespelarna + Ryan Murphy. Jag undviker tumblr helt och hållet just nu. Allt för att undvika spoilers, vill inte veta ett enda skit. åhhh varför är jag så svår. Förstår inte ens själv hur jag klarar det här. Vill så gärna se första avsnittet... Om jag har räknat rätt bör det komma till Sverige om tre veckor!
16 sep, 2012 15:52 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Åh försöker undvika den här tråden stenhårt. Har slutat följa Glee på twitter, och dessutom flera av skådespelarna + Ryan Murphy. Jag undviker tumblr helt och hållet just nu. Allt för att undvika spoilers, vill inte veta ett enda skit. åhhh varför är jag så svår. Förstår inte ens själv hur jag klarar det här. Vill så gärna se första avsnittet... Om jag har räknat rätt bör det komma till Sverige om tre veckor! Men lilla vän, streama!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD
16 sep, 2012 16:12 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av Ginnyy: Åh försöker undvika den här tråden stenhårt. Har slutat följa Glee på twitter, och dessutom flera av skådespelarna + Ryan Murphy. Jag undviker tumblr helt och hållet just nu. Allt för att undvika spoilers, vill inte veta ett enda skit. åhhh varför är jag så svår. Förstår inte ens själv hur jag klarar det här. Vill så gärna se första avsnittet... Om jag har räknat rätt bör det komma till Sverige om tre veckor! Men lilla vän, streama!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD Jag är så värdelös på det, speciellt med datorn jag har nu, så det kan gå åtta helvete, och jag vill inte ruin the first experience, typ som att jag bara skulle lyckas se halva avsnittet eller om det bara skulle vara sjuk kvalité.. Väntar hellre tills jag kan sitta helt säker vid min Tv ...
16 sep, 2012 16:25 |
|
ikka
Elev |
Ginnyy: Om du inte streamar får du skylla dig själv!!!
Spoiler: ^Tojja-proofTryck här för att visa! Åh, jag måst se klart på säsong 3 snart (igen) ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
16 sep, 2012 17:03 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen