Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Du är underbarare, Cara *KRAAAAAM!!!!* ♥Skrivet av Borttagen: naw du är för underbar Sanna ♥ *KRAM* Haha, det är så roligt att rolla med Cara Riddle att hon får en stor Bamse-kram av mig ^^ 21 sep, 2012 21:39 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är du med Skrivet av Cara Riddle: Du är underbarare, Cara *KRAAAAAM!!!!* ♥ Skrivet av Borttagen: naw du är för underbar Sanna ♥ *KRAM* Haha, det är så roligt att rolla med Cara Riddle att hon får en stor Bamse-kram av mig ^^ ![]()
21 sep, 2012 21:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Du är mera underbarare än mig, sådetså Skrivet av Borttagen: Det är du med Skrivet av Cara Riddle: Du är underbarare, Cara *KRAAAAAM!!!!* ♥ Skrivet av Borttagen: naw du är för underbar Sanna ♥ *KRAM* Haha, det är så roligt att rolla med Cara Riddle att hon får en stor Bamse-kram av mig ^^ 21 sep, 2012 21:44 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha jag förstod det alltihop Skrivet av Cara Riddle: Du är mera underbarare än mig, sådetså Skrivet av Borttagen: Det är du med Skrivet av Cara Riddle: Du är underbarare, Cara *KRAAAAAM!!!!* ♥ Skrivet av Borttagen: naw du är för underbar Sanna ♥ *KRAM* Haha, det är så roligt att rolla med Cara Riddle att hon får en stor Bamse-kram av mig ^^ ![]()
21 sep, 2012 21:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Mallgroda! *Muttrar för sig själv*Skrivet av Borttagen: haha jag förstod det alltihop Skrivet av Cara Riddle: Du är mera underbarare än mig, sådetså Skrivet av Borttagen: Det är du med Skrivet av Cara Riddle: Du är underbarare, Cara *KRAAAAAM!!!!* ♥ Skrivet av Borttagen: naw du är för underbar Sanna ♥ *KRAM* Haha, det är så roligt att rolla med Cara Riddle att hon får en stor Bamse-kram av mig ^^ *Kram på dig * 21 sep, 2012 21:48 |
|
Borttagen
|
Vrf finns det kramar
21 sep, 2012 21:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: För att göra folk glada? Vrf finns det kramar 21 sep, 2012 21:50 |
|
Borttagen
|
ja kanske
21 sep, 2012 21:51 |
|
HannaPanna
Elev |
21 sep, 2012 22:17 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Borttagen: På PM p4. Den som var intresserad av kvikörhängerna. o___o OHHH ja du. Jag träffade så otroligt mycket folk där, jag vet inte ens vad som är upp och ned. ^^ 21 sep, 2012 22:18 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen