Det senaste mugglis-skvallret!
Forum > Off Topic > Det senaste mugglis-skvallret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
4 maj, 2012 11:47 |
|
Borttagen
|
en råsa parkbänk hörde att ninjan är forver alone
(me =ninjan) 4 maj, 2012 11:48 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Det sägs att Ginny.:.Weasley råkade spoila hela HG för sin brorsa som tänkte se den. Opps :3
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 4 maj, 2012 13:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Det sägs att alva känner sig förundrad över att let´s dance kom på en torsdag denna vecka O____O Jag blev också jätteförundrad igår. Och sen tycker jag inte att det blir samma "känsla" om programmet spelas på torsdagar. Men de var tydligen tvungna då det är hockey-VM idag. xD EDIT: Det ryktas om att PansyParkinson♥ fick hem Hungerspelen-trilogin igår från adlibris. 4 maj, 2012 14:02 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Det sägs att alva känner sig förundrad över att let´s dance kom på en torsdag denna vecka O____O Jag blev också jätteförundrad igår. Och sen tycker jag inte att det blir samma "känsla" om programmet spelas på torsdagar. Men de var tydligen tvungna då det är hockey-VM idag. xD EDIT: Det ryktas om att PansyParkinson♥ fick hem Hungerspelen-trilogin igår från adlibris. Ja eller hur. Men nu kommer inte jag ha något att titta på idag ÅHH HUNGERSPELEN♥ speech! 4 maj, 2012 14:24 |
|
LunaLovegood1
Elev |
4 maj, 2012 15:55 |
|
scarhead
Lärare |
4 maj, 2012 16:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Det sägs att alva känner sig förundrad över att let´s dance kom på en torsdag denna vecka O____O Jag blev också jätteförundrad igår. Och sen tycker jag inte att det blir samma "känsla" om programmet spelas på torsdagar. Men de var tydligen tvungna då det är hockey-VM idag. xD EDIT: Det ryktas om att PansyParkinson♥ fick hem Hungerspelen-trilogin igår från adlibris. Ja eller hur. Men nu kommer inte jag ha något att titta på idag ÅHH HUNGERSPELEN♥ Har hört att det ska vara så nästa vecka också, alltså va?! HUNGERSPELEN! ♥♥ 4 maj, 2012 17:36 |
|
Borttagen
|
vem vill bli offer för en marshmallow i min första "riktiga" report på mugglisnytt?
4 maj, 2012 18:23 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av Borttagen: vem vill bli offer för en marshmallow i min första "riktiga" report på mugglisnytt? OMG! JAAAG! AlexZz and I are friends 4 ever <3
4 maj, 2012 18:25 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen