Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna.Lovegood
Elev |
^Håller med helt. DH2 är bäst, men denna är nog tvåa.
Kan inte släppa A window to the past. Jag är fortfarande rörd för att den var med. 21 jan, 2012 22:18
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-21 kl. 22:18
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna.Lovegood: Kan inte släppa A window to the past. Jag är fortfarande rörd för att den var med. Åh den är sååå fin ju ♥ 21 jan, 2012 22:18 |
|
Amortentia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Om man bortser från DHp2 är PoA nog den finaste filmen tycker jag, eller vad säger ni? ♥ Aa, fast själv tycker OoF oxå är fin ![]()
21 jan, 2012 22:19 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: Kan inte släppa A window to the past. Jag är fortfarande rörd för att den var med. Åh den är sååå fin ju ♥ Mmm. Jag letade upp den på youtube nu bara för att få höra den igen. 21 jan, 2012 22:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: Kan inte släppa A window to the past. Jag är fortfarande rörd för att den var med. Åh den är sååå fin ju ♥ Mmm. Jag letade upp den på youtube nu bara för att få höra den igen. Haha, själv sitter jag och lyssnar på "timeturner" av Ministry of magic, bara för att jag fick den i huvudet under tidsvändar-scenen ♥ 21 jan, 2012 22:21 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: Kan inte släppa A window to the past. Jag är fortfarande rörd för att den var med. Åh den är sååå fin ju ♥ Mmm. Jag letade upp den på youtube nu bara för att få höra den igen. Haha, själv sitter jag och lyssnar på "timeturner" av Ministry of magic, bara för att jag fick den i huvudet under tidsvändar-scenen ♥ Jag tod upp den i en flik när länken skickades, så jag ska höra den efter fiiina A window to the past. Eftersom jag länkade Ford Anglia förra filmen, så får jag väl länka tidvändarspelet idag, som jag gjort. http://scratch.mit.edu/projects/NinaKanel/2088810 Tyvärr måste man ladda ner det för att det ska funka. Nästa gång ska jag nog lägga upp GoF-spelen (har flera) ett par dagar före, så kan man tagga. Jag är ju inte med på den. 21 jan, 2012 22:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: Kan inte släppa A window to the past. Jag är fortfarande rörd för att den var med. Åh den är sååå fin ju ♥ Mmm. Jag letade upp den på youtube nu bara för att få höra den igen. Haha, själv sitter jag och lyssnar på "timeturner" av Ministry of magic, bara för att jag fick den i huvudet under tidsvändar-scenen ♥ Jag tod upp den i en flik när länken skickades, så jag ska höra den efter fiiina A window to the past. Eftersom jag länkade Ford Anglia förra filmen, så får jag väl länka tidvändarspelet idag, som jag gjort. http://scratch.mit.edu/projects/NinaKanel/2088810 Tyvärr måste man ladda ner det för att det ska funka. Nästa gång ska jag nog lägga upp GoF-spelen (har flera) ett par dagar före, så kan man tagga. Jag är ju inte med på den. Åh vilket awesome spel!! Har du gjort det sjäv?? 21 jan, 2012 22:32 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: Kan inte släppa A window to the past. Jag är fortfarande rörd för att den var med. Åh den är sååå fin ju ♥ Mmm. Jag letade upp den på youtube nu bara för att få höra den igen. Haha, själv sitter jag och lyssnar på "timeturner" av Ministry of magic, bara för att jag fick den i huvudet under tidsvändar-scenen ♥ Jag tod upp den i en flik när länken skickades, så jag ska höra den efter fiiina A window to the past. Eftersom jag länkade Ford Anglia förra filmen, så får jag väl länka tidvändarspelet idag, som jag gjort. http://scratch.mit.edu/projects/NinaKanel/2088810 Tyvärr måste man ladda ner det för att det ska funka. Nästa gång ska jag nog lägga upp GoF-spelen (har flera) ett par dagar före, så kan man tagga. Jag är ju inte med på den. Åh vilket awesome spel!! Har du gjort det sjäv?? Ja, helt själv. Och så hade jag idiottest på dem med en riktig idiot. 21 jan, 2012 22:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: Kan inte släppa A window to the past. Jag är fortfarande rörd för att den var med. Åh den är sååå fin ju ♥ Mmm. Jag letade upp den på youtube nu bara för att få höra den igen. Haha, själv sitter jag och lyssnar på "timeturner" av Ministry of magic, bara för att jag fick den i huvudet under tidsvändar-scenen ♥ Jag tod upp den i en flik när länken skickades, så jag ska höra den efter fiiina A window to the past. Eftersom jag länkade Ford Anglia förra filmen, så får jag väl länka tidvändarspelet idag, som jag gjort. http://scratch.mit.edu/projects/NinaKanel/2088810 Tyvärr måste man ladda ner det för att det ska funka. Nästa gång ska jag nog lägga upp GoF-spelen (har flera) ett par dagar före, så kan man tagga. Jag är ju inte med på den. Åh vilket awesome spel!! Har du gjort det sjäv?? Ja, helt själv. Och så hade jag idiottest på dem med en riktig idiot. Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: Kan inte släppa A window to the past. Jag är fortfarande rörd för att den var med. Åh den är sååå fin ju ♥ Mmm. Jag letade upp den på youtube nu bara för att få höra den igen. Haha, själv sitter jag och lyssnar på "timeturner" av Ministry of magic, bara för att jag fick den i huvudet under tidsvändar-scenen ♥ Jag tod upp den i en flik när länken skickades, så jag ska höra den efter fiiina A window to the past. Eftersom jag länkade Ford Anglia förra filmen, så får jag väl länka tidvändarspelet idag, som jag gjort. http://scratch.mit.edu/projects/NinaKanel/2088810 Tyvärr måste man ladda ner det för att det ska funka. Nästa gång ska jag nog lägga upp GoF-spelen (har flera) ett par dagar före, så kan man tagga. Jag är ju inte med på den. Åh vilket awesome spel!! Har du gjort det sjäv?? Ja, helt själv. Och så hade jag idiottest på dem med en riktig idiot. Haha, vad duktig du är, kan inte du börja jobba på EA games och se till så att de gör om alla potter-spel från fyran och uppåt? 21 jan, 2012 22:36 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: Kan inte släppa A window to the past. Jag är fortfarande rörd för att den var med. Åh den är sååå fin ju ♥ Mmm. Jag letade upp den på youtube nu bara för att få höra den igen. Haha, själv sitter jag och lyssnar på "timeturner" av Ministry of magic, bara för att jag fick den i huvudet under tidsvändar-scenen ♥ Jag tod upp den i en flik när länken skickades, så jag ska höra den efter fiiina A window to the past. Eftersom jag länkade Ford Anglia förra filmen, så får jag väl länka tidvändarspelet idag, som jag gjort. http://scratch.mit.edu/projects/NinaKanel/2088810 Tyvärr måste man ladda ner det för att det ska funka. Nästa gång ska jag nog lägga upp GoF-spelen (har flera) ett par dagar före, så kan man tagga. Jag är ju inte med på den. Åh vilket awesome spel!! Har du gjort det sjäv?? Ja, helt själv. Och så hade jag idiottest på dem med en riktig idiot. Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: Kan inte släppa A window to the past. Jag är fortfarande rörd för att den var med. Åh den är sååå fin ju ♥ Mmm. Jag letade upp den på youtube nu bara för att få höra den igen. Haha, själv sitter jag och lyssnar på "timeturner" av Ministry of magic, bara för att jag fick den i huvudet under tidsvändar-scenen ♥ Jag tod upp den i en flik när länken skickades, så jag ska höra den efter fiiina A window to the past. Eftersom jag länkade Ford Anglia förra filmen, så får jag väl länka tidvändarspelet idag, som jag gjort. http://scratch.mit.edu/projects/NinaKanel/2088810 Tyvärr måste man ladda ner det för att det ska funka. Nästa gång ska jag nog lägga upp GoF-spelen (har flera) ett par dagar före, så kan man tagga. Jag är ju inte med på den. Åh vilket awesome spel!! Har du gjort det sjäv?? Ja, helt själv. Och så hade jag idiottest på dem med en riktig idiot. Haha, vad duktig du är, kan inte du börja jobba på EA games och se till så att de gör om alla potter-spel från fyran och uppåt? Nä, jag är inte riktigt pepp på att programmera med massa random siffror och tecken. Då föredrar jag mina fina pusselbitar. Men jag kan fråga pappa. 21 jan, 2012 22:37 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen