Villken mobil?
Forum > Off Topic > Villken mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Quidditch: Iphone 4. Yey den är grym. och ni behöver inte köpa 4s för det finns inte en enda skillnad. Håller med! Förstår inte heller vad det är för skillnad mellan iPhone 4 och 4S... Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 14 aug, 2012 12:23 |
|
Borttagen
|
14 aug, 2012 12:23 |
|
Hp Luna
Elev |
14 aug, 2012 12:30 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Ska byta mobil till skolstarten på grund av att jag har en så pass bra mobil att det inte går att ringa med den.
14 aug, 2012 12:52 |
|
liuns
Elev |
Samsung galaxy w
15 aug, 2012 16:34 |
|
ikka
Elev |
HELP ME GUYS!!!
Såg precis att man kan köpa antingen en HTC Desicre C eller Samsung Galaxy Ace med Tele2 för 89:-/måndad. Vilken ska jag välja? ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
16 aug, 2012 16:06 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av ikka: HELP ME GUYS!!! Såg precis att man kan köpa antingen en HTC Desicre C eller Samsung Galaxy Ace med Tele2 för 89:-/måndad. Vilken ska jag välja? Jag har en HTC(dock en Wildfire s) och det är nog inte det bästa.. I ditt läge hade jag tagit Samsungen Hej 16 aug, 2012 16:07 |
|
Drake
Elev |
Skrivet av Greenbloodyrose: Hej jag undrar vad ni har för mobil. Är den bra? Vad brukar du oftast använda den till? Skriver du upp viktiga saker på den osv. Jag har en tråkig gammal knapp mobil. Jag är mycket inne på youtube och lysnar på musik. Jag surfar mycket och det kostar inget för att jag har gratis surf. Så här ser den ut ![]() Min är en aning nött så den är inte lika skinande ren som den här men men. Jag har också en sån! Haha, har aldrig träffat någon annan med en sån mobil Cx 16 aug, 2012 16:15 |
|
Borttagen
|
16 aug, 2012 16:19 |
|
Elin Lovegood
Elev |
16 aug, 2012 17:13 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen