Magiska svärord :D
Forum > Harry Potter > Magiska svärord :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Safrina
Elev |
Boo yah!
29 apr, 2012 10:38 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
"Vid Voldemorts trognaste Dötsätare!" Kan man kanske säga. Jag är inte bra på att komma på saker. Allra minst svärord.
29 apr, 2012 10:56 |
|
Ingis
Elev |
"Men vad i Grimmaldiplans fulaste toalett!"
... okej, det där kanske inte var så, öh, bra. Fast annars brukar ja alltid säga "Men vad i Merlins skitkalsonger!" eller "Vad i Voldys idiotiska gummistövlar!" ![]() ![]()
29 apr, 2012 11:03 |
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
Skrivet av Ingis: "Men vad i Grimmaldiplans fulaste toalett!" ... okej, det där kanske inte var så, öh, bra. Fast annars brukar ja alltid säga "Men vad i Merlins skitkalsonger!" eller "Vad i Voldys idiotiska gummistövlar!" "Vad i Voldys idiotiska gummistövlar!" by my heel, i care not 1 maj, 2012 18:53 |
|
Borttagen
|
Vad i Rons fula mössa!
1 maj, 2012 19:53 |
|
MystiqueRed
Elev |
Haha älskar konceptet av detta forum
21 maj, 2012 20:58 |
|
Borttagen
|
Vad i Lunas stora öra!
22 maj, 2012 14:11 |
|
Safrina
Elev |
24 maj, 2012 11:53 |
|
Borttagen
|
wat de voldemort ( jag vet as dåligt)
24 maj, 2012 16:29 |
|
Borttagen
|
What the Voldemort? (Förkortas wtV?) Istället för wtf. xD
24 maj, 2012 16:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen