Kram-tråden
Forum > Off Topic > Kram-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Arivle
Elev |
21 jul, 2014 12:13 |
|
Kim Potter
Elev |
21 jul, 2014 12:22 |
|
Måntass
Elev |
21 jul, 2014 12:27 |
|
NEWBORN
Elev |
Skrivet av Måntass: Jag tror jag tar och kramar mig själv faktiskt ^^ för jag känner att jag behöver en ;p I så fall kramar jag dig också! ^3^
21 jul, 2014 13:11 |
|
Wimlla
Elev |
21 jul, 2014 15:04 |
|
Anna-chan
Elev |
Jag vill krama Airi för att hon är awesome och jättesnäll, Atlanten för att hon är yaoicornawesome och life 01 för att hon är supersnäll ^^
Join the dark side, we have cookies~
21 jul, 2014 15:40 |
|
Måntass
Elev |
Skrivet av NEWBORN: Skrivet av Måntass: Jag tror jag tar och kramar mig själv faktiskt ^^ för jag känner att jag behöver en ;p I så fall kramar jag dig också! ^3^ Naw vad snällt! :3 Kram! ![]()
21 jul, 2014 16:25 |
|
Clara Malfoy
Elev |
Arivle Tack
Airi Kram på dig med Och så kan HP_Maja och Simone Lovegood med få varsin kram. ^^ ♥
21 jul, 2014 17:02
Detta inlägg ändrades senast 2014-07-22 kl. 10:14
|
|
Borttagen
|
Förresten, jag måste kramaHermone också!
21 jul, 2014 21:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: åå tack kramar dig också!Förresten, jag måste kramaHermone också! 21 jul, 2014 21:39 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen