Hur ser du ut JUST NU?
Forum > Off Topic > Hur ser du ut JUST NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Öööh... Ingen aning!!! (När sjutton kollade jag mig i en spegel sist!?) Men jag är sjuk nu, sååå... Troligtvis inte så snygg...
14 sep, 2011 10:21 |
|
kinshaw
Elev |
14 sep, 2011 10:25 |
|
Borttagen
|
14 sep, 2011 10:28 |
|
kinshaw
Elev |
14 sep, 2011 10:32 |
|
Borttagen
|
Haha, nej, det var en tjej i min klass, typ fem minuter innan du skickade sms
14 sep, 2011 10:33 |
|
kinshaw
Elev |
14 sep, 2011 10:41 |
|
expelliarmus
Elev |
14 sep, 2011 10:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Åh, vad jag älskar mitt hår på morgonen...... ![]() (klicka på bilden för större) Då har du inte sett mitt.. 14 sep, 2011 10:46 |
|
expelliarmus
Elev |
14 sep, 2011 10:52 |
|
whirlwinds
Elev |
![]() ganska precis såhär, fast tröttare och med fulare frisyr pga. vinden. nej jag hade inte alls skrivit upp alla huvudstäder i sydamerikas länder i handen för att klara provet jag inte pluggat till............... oh well, jag klarade det i alla fall. och läraren märkte inget. :$
14 sep, 2011 14:49 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen