F.I.S.A. Skåne
Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Oh...
Men... Ja... Lillamymin, småkakor om jag inte minns fel. Nendra, två kladdkakor. Adina, chips. Jag och Elin, chokladbollar. Och så egen dricka, I think? Det blir nog bäst... Glömde jag någon?
10 okt, 2011 21:25
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-10 kl. 21:34
|
|
Minidjuret
Elev |
Jag=popcorn^^
10 okt, 2011 21:26 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
10 okt, 2011 21:34 |
|
Minidjuret
Elev |
Eh, Fluffi? Och Shikes? (kommer bara på dem)
10 okt, 2011 21:36 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
10 okt, 2011 21:37 |
|
Minidjuret
Elev |
Du kan köpa ett minnsallt eller vad det nu heter S:
10 okt, 2011 21:39 |
|
Borttagen
|
Jag = Havreflarn. owo
10 okt, 2011 21:40 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Lillamymin, småkakor om jag inte minns fel.
Nendra, två kladdkakor. Adina, chips. Jag och Elin, chokladbollar. Minidjuret, popcorn. KossanBerta, havreflarn. :'D
10 okt, 2011 21:48 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Perfekt! 10 okt, 2011 21:50 |
|
Stranger
Elev |
Jag ska komma iaf~.. eftersom det är i Malmö. Ni vet(eller kanske inte, för jag tjatade ju inte alls om det förra mugglisträffen i Malmö) att jag är för paranoid för att komma på mugglisträff i någon annan stad än Malmö. xDD
Men iaf~.. jag får se vad jag tar med.. vet inte riktigt än.. x) // Supermegafoxyawesomehot - Josse (= orkar inte logga ut från Didas och logga in på min.. såatteh.) 11 okt, 2011 09:20 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen