Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Julia<3
Elev |
haha cedric om han hade left såklart men annars harry♥
Ravenclaw äger! 17 aug, 2011 18:26 |
|
Borttagen
|
Önskar att Cedric skulle varit med lite mer i filmen... och även varit med lite mer i de tidigare böckerna. Man vet bara vem han är under en enda bok liksom xd
17 aug, 2011 18:29 |
|
JessicaMalfoy
Elev |
Draco Malfoy ;3
edit: elr George Weasley!! ♥ Fred&George Weasley in my <3 I LOVE TOM FELTON 17 aug, 2011 18:32 |
|
Hogsmid
Elev |
Draco elr Neville
I'm just a normal human being. Ha! Just kiddin I'm a pig :) 17 aug, 2011 18:38 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Skrivet av Borttagen: CAN YOU FEEL THE LOVE TONIGHT!! ♥ Hehe, YEESSS I CANNNN- hehehe We never go out of style <3 17 aug, 2011 19:02 |
|
Borttagen
|
Eller hur... Fred Weasley/James Phelps. I LOVE U!! ♥ Både personlighet och utseende.. He is the ultimate boyfriend ♥
17 aug, 2011 19:07 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Detsamma, fast med Dan♥♥♥♥♥♥♥
We never go out of style <3 17 aug, 2011 19:13 |
|
Borttagen
|
Vi har alla våra sötnosar
17 aug, 2011 19:15 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Hahaha, jaa, då var alla så söta, nu är de riktiga män! Heheheh
We never go out of style <3 17 aug, 2011 19:16 |
|
Borttagen
|
Oh Yeah.. Fred är en riktig heeeeeeeeting ♥
17 aug, 2011 19:18 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen