Kyss mej Harry! [SV] PG-13
Forum > Fanfiction > Kyss mej Harry! [SV] PG-13
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JuliaE
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JuliaE: Skrivet av mine: Skrivet av JuliaE: Skrivet av Borttagen: Skrivet av JuliaE: Skrivet av Borttagen: MER MER MER!! men vad hände med Draco och Kate? heheh LLOOOOOOVEEE Fred och George! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ meeeer JFW!!! super mega bra ♥ Vadå det hände väl inget med dom?? ;o ♥ Och trodde väl du skulle gilla att dom va med nej asså jag menade, att hon inte är kär i han längre yeeeaah Fred och George! mina ääälsklingar! ♥ Jo men det är hon ju! Vad skrev jag att hon inte var det?? D: ♥ mine: hittade du den inte på coop heller? D: ♥ var inte där...Men ska på ett annat bibliotek imorron du skrev att hon tappade alla känslor för draco tror jag det var ;] Oj men då missförstod ni det nig ;o Alla hennes känslor försvann utom dom käsnlorna hon hade för Draco så hon var fortfarande kär i ha Bara det att allt annat fanns typ inte förutom hennes kärlek för honom ^^ Och har ändrat nu åhh va bra! wiieee nu e jag super mega glad! ♥ ♥ Hahah vad bra då ;D! ♥
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
8 aug, 2011 23:45 |
|
mine
Elev |
Skrivet av JuliaE: Skrivet av mine: Skrivet av JuliaE: Skrivet av Borttagen: Skrivet av JuliaE: Skrivet av Borttagen: MER MER MER!! men vad hände med Draco och Kate? heheh LLOOOOOOVEEE Fred och George! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ meeeer JFW!!! super mega bra ♥ Vadå det hände väl inget med dom?? ;o ♥ Och trodde väl du skulle gilla att dom va med nej asså jag menade, att hon inte är kär i han längre yeeeaah Fred och George! mina ääälsklingar! ♥ Jo men det är hon ju! Vad skrev jag att hon inte var det?? D: ♥ mine: hittade du den inte på coop heller? D: ♥ var inte där...Men ska på ett annat bibliotek imorron du skrev att hon tappade alla känslor för draco tror jag det var ;] Oj men då missförstod ni det nig ;o Alla hennes känslor försvann utom dom käsnlorna hon hade för Draco så hon var fortfarande kär i ha Bara det att allt annat fanns typ inte förutom hennes kärlek för honom ^^ Och har ändrat nu Okeej vad bra♥ 8 aug, 2011 23:45 |
|
Borttagen
|
älskar den här!
jag behöver mer! min drooooog! ♥ 8 aug, 2011 23:45 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: älskar den här! jag behöver mer! min drooooog! ♥ hahaha Men dåå Behöver jag båda er ff för att jag ska få min droog....haha♥ 8 aug, 2011 23:46 |
|
kattie bell
Elev |
Deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet äääääääääääääääääääääääääärjätttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttebrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
9 aug, 2011 10:35 |
|
ginny_weasley1
Elev |
bra
.:HP:. 9 aug, 2011 10:45 |
|
LWLM
Elev |
MEEEEERRR !!!!
"But i am the chosen one" SMASH! 9 aug, 2011 11:50 |
|
ginny_weasley1
Elev |
mer?
.:HP:. 9 aug, 2011 11:51 |
|
Bombarda
Elev |
Meer!
Kärlek till alla! 9 aug, 2011 11:51 |
|
Borttagen
|
More Cx
9 aug, 2011 12:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen