Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kyss mej Harry! [SV] PG-13

Forum > Fanfiction > Kyss mej Harry! [SV] PG-13

1 2 3 ... 22 23 24 ... 65 66 67
Användare Inlägg
JuliaE
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av JuliaE:
Skrivet av mine:
Skrivet av JuliaE:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av JuliaE:
Skrivet av Borttagen:
MER MER MER!!
men vad hände med Draco och Kate?

heheh LLOOOOOOVEEE Fred och George! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
meeeer JFW!!! super mega bra ♥


Vadå det hände väl inget med dom?? ;o ♥

Och trodde väl du skulle gilla att dom va med ! ♥

nej asså jag menade, att hon inte är kär i han längre

yeeeaah Fred och George! mina ääälsklingar! ♥


Jo men det är hon ju!

Vad skrev jag att hon inte var det?? D: ♥

mine: hittade du den inte på coop heller? D: ♥

var inte där...Men ska på ett annat bibliotek imorron
du skrev att hon tappade alla känslor för draco tror jag det var ;]


Oj men då missförstod ni det nig ;o
Alla hennes känslor försvann utom dom käsnlorna hon hade för Draco så hon var fortfarande kär i ha
Bara det att allt annat fanns typ inte förutom hennes kärlek för honom ^^

Och har ändrat nu Så nu förstår man lite bättre ^^ ♥

åhh va bra! wiieee nu e jag super mega glad! ♥ ♥


Hahah vad bra då ;D! ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2Fdqrhw4.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2Fopy5go.jpg (C) Läs gärna min FF! En fjärdedels vilie [SV]

8 aug, 2011 23:45

mine
Elev

Avatar


Skrivet av JuliaE:
Skrivet av mine:
Skrivet av JuliaE:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av JuliaE:
Skrivet av Borttagen:
MER MER MER!!
men vad hände med Draco och Kate?

heheh LLOOOOOOVEEE Fred och George! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
meeeer JFW!!! super mega bra ♥


Vadå det hände väl inget med dom?? ;o ♥

Och trodde väl du skulle gilla att dom va med ! ♥

nej asså jag menade, att hon inte är kär i han längre

yeeeaah Fred och George! mina ääälsklingar! ♥


Jo men det är hon ju!

Vad skrev jag att hon inte var det?? D: ♥

mine: hittade du den inte på coop heller? D: ♥

var inte där...Men ska på ett annat bibliotek imorron
du skrev att hon tappade alla känslor för draco tror jag det var ;]


Oj men då missförstod ni det nig ;o
Alla hennes känslor försvann utom dom käsnlorna hon hade för Draco så hon var fortfarande kär i ha
Bara det att allt annat fanns typ inte förutom hennes kärlek för honom ^^

Och har ändrat nu Så nu förstår man lite bättre ^^ ♥

Okeej vad bra♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

8 aug, 2011 23:45

Borttagen

Avatar


älskar den här!
jag behöver mer! min drooooog! ♥

8 aug, 2011 23:45

mine
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
älskar den här!
jag behöver mer! min drooooog! ♥

hahaha Men dåå Behöver jag båda er ff för att jag ska få min droog....haha♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

8 aug, 2011 23:46

kattie bell
Elev

Avatar


Deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet äääääääääääääääääääääääääärjätttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttebrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

9 aug, 2011 10:35

ginny_weasley1
Elev

Avatar


bra

.:HP:.

9 aug, 2011 10:45

LWLM
Elev

Avatar


MEEEEERRR !!!! ♥ ♥ ♥

"But i am the chosen one" SMASH!

9 aug, 2011 11:50

ginny_weasley1
Elev

Avatar


mer?

.:HP:.

9 aug, 2011 11:51

Bombarda
Elev

Avatar


Meer!

Kärlek till alla!

9 aug, 2011 11:51

Borttagen

Avatar


More Cx

9 aug, 2011 12:04

1 2 3 ... 22 23 24 ... 65 66 67

Forum > Fanfiction > Kyss mej Harry! [SV] PG-13

Du får inte svara på den här tråden.