Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Draco<3 Hermione?? [SV]

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

1 2 3 ... 22 23 24 ... 320 321 322
Användare Inlägg
Lolo1337
Elev

Avatar


ja, det vill vi

Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3

17 jul, 2011 12:13

Borttagen

Avatar


Absolut mer!

17 jul, 2011 12:39

Borttagen

Avatar


Precis innan Molly skulle gå sa hon:
- Hermione förresten. Dina föräldrar? Vart ska du bo?
Jag suckade och tittade ner på filten och ryckte på axlarna.
- Ingen aning.
Molly log.
- Du är välkommen att bo hos oss. Det är ni 2 med när ni vill!
Jag log stort.
- Tack Molly.
Hon gick och lämnade oss ensama.
Jag tittade på Ginny och Blaise som sov i en soffa. Sen vände jag blicken till Draco.
- Kom! Sa jag och klappade på sängen brevid mig.
Han hoppade upp och kurrade ihop sig längst min sida.
- Jag älskar dig Hermione!
Jag log upp mot taket.
- Jag älskar dig med Draco!
Efter 2 timmar då alla sov utan jag kom det in en botare.
- Du ska flyttas till Sjukhusflyglen på Hogwarts senare ikväll! Professor Dumbledore kommer och hämtar er!
Jag nickade och log.
- Tack för hjälpen!
Botaren log.
- Ingen fara!
När det blev kväll dök Professor Dumbledore upp.
- Professorn, vad gör du här? Undrade Ginny förvånat.
- Jag ska hämta er såklart!
Jag började skratta.
- Förlåt för att jag inte sa något. Jag ska till sjukhusflyglen nu!
Draco log glatt och Blaise skrattade.
Dumbledore trasnfenterad sig fram och tillbaka med oss.
Mig hämtade han sist.
När jag, en halvtimme senare låg i sjukhusflyglen sa Draco, Blaise och Ginny:
- Vi får tyvärr inte sova här. Vi kommer imorgon efter lektionerna! Jag älskar dig Hermione!
- Jag älskar dig med Draco!
Dom gick och jag somnade och drömde vackra drömmar om mig och Draco. Vi gifte oss på en vacker, solig ö. Tänk om det blir sanning senare i livet??

17 jul, 2011 12:46

Hermione626
Elev

Avatar


Awwww Cuuutiee MOOOOREE I ♥ This!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fe527dab473a0f9ee089f23c5567c2c02%2Ftumblr_mkn27hTIrc1rt4r1lo1_1280.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fa7b2abb828bbe0941dad4fd0e512f711%2Ftumblr_mkkzaftHzX1rg768ko1_250.gif It's all Sting's fault

17 jul, 2011 12:50

veravoff1
Elev

Avatar


naww... får rysninga av att den är så bra!!! mooooore

Läs min fanfiction "only time will tell"

17 jul, 2011 13:33

EmilySwann
Elev

Avatar


nawwii! mer ;D

MoonChiild, JuliaE & mine är AWESOME! :D ?

17 jul, 2011 15:21

Borttagen

Avatar

+1


Nästa dag vaknade jag tidigt och kände mig redan bättre.
- Miss Granger, hur mår du idag?
Jag log mot Madame Pomfrey.
- Jag mår bättre, tack!
Madame Pomfrey nickade.
- Det är bra. Om du mår lika bra i morgon, kommer du ut härifrån!
Jag drog efter andan och log glatt.
- Tack, Madame Pomfrey!
Madame Pomfrey log och gick in på sitt kontor och lämnade mig ensam kvar i sjukhusflyglen.
Då öppnades dörren och Ron klev in.
- Och vad gör du här? Frågade jag utan att titta på honom.
- Hermione, jag ber om ursäkt att Draco har lämnat dig! Jag hånflinade och tittade rakt in i Ron's ögon.
- Det har han inte. och din mamma är inte så glad på dig och Harry med det ni gjorde! Fan (förlåt) för dig Ron. Hur kunde du säga till Draco att göra slut med mig och lämna skolan?
Ron såg förvånad och lite rädd ut.
- Va? Vad pratar du om? Försökte han men jag avbröt honom.
- Du och Harry lurade i Draco att ni skulle skicka orden på honom! Så himla lågt. Gå Ron jag vill inte se dig mer än vad jag behöver!
han såg förvånad ut.
- Vad menar du?
- Jag ska bo hos er!
Han såg glad ut.
- Mione, vad kul!
Jag suckade.
- Din mamma sa att Draco och Blaise kunde komma när som helst!
Ron blev knallröd i ansiktet innan han vände sig om och rusade ut ur sjukhusflyglen.
Då brast jag ut i gråt.
Oturligt nog kom Draco, Ginny och Blaise in just då.
- HERMIONE! Ropade Draco och rusade fram till mig när han såg att jag grät.
- Vad har hänt Mione? Frågade Ginny argt.
- Din bror var här! Snyftade jag mot Draco's trygga axel.
Jag kände hur Draco knöt nävarna bakom min rygg.
Ginny var så arg så hennes trollstav som låg i hennes ficka sköt blixtrar. Blaise hoppade undan och gick sedan fram bakom sin flickvän för att lugna ner henne med en kyss. För det hjälper alltid!
- Shyy gumman! Sa Drac och kysste mig ömt och sakta.
Allt kändes bättre när Draco, Ginny och Blaise var där hos mig.
- Vet ni vad? Sa jag sedan när alla lugnat ned sig.
Ginny och Blaise skakade på huvudet och Draco sa.
- Nej vaddå gumman?
Jag log stort.
- Om jag mår så här bra imon, kommer jag ut! Förresten Ginny, vart sover du?
Ginny log sorgset
- I Gryffindortornet men jag äter vid Slytherinbordet!
Jag nickade.
- Okej, jag kommer att göra samma sak då!
Sen kom Madame Pomfrey och tvingade dom att gå. GLÄDJEDÖDARE!!!!!!!! FÖr jag behöver "vila"

Sådär där kom ett kapitel till som jag inte blev så nöjd med..

17 jul, 2011 15:23

Borttagen

Avatar


Mer!

17 jul, 2011 15:29

EmilySwann
Elev

Avatar


Jag är beroende ;o mer!

MoonChiild, JuliaE & mine är AWESOME! :D ?

17 jul, 2011 15:36

Borttagen

Avatar


Dagen gick och blev natt, och natten blev dag igen.
- Miss granger, du kan gå!
Jag hoppade ur sängen och klädde snabbt på mig skoluniformen som Madame Pomfrey höll fram. Sen tog jag min trollstav och gick ner till frukosten. Jag tog trappan i 2 steg i taget och råkade springa in i Parvati!
- Oj förlåt Parvati! Jag hjälpte henne upp och fick en kram.
- Mår du bättre?
jag nickade glatt. Parvati log och jag gick vidare.
Dörrarna som gick in till Stora Salen var öppna och när jag klev in tystnade alla och tittade på mig.
Jag vinkade till Fred och George innan jag gick bort till Draco som log överlyckligt mot mig.
Jag sjönk ner brevid honom och sa godmorgon med en kyss.
Sen tog jag för mig av maten.
- Vart är Ginny och Blaise?
Draco flinade elakt och tog min hand.
- Dom gör sig nog i ordning. Dom sov i vid-behov-rummet inatt...
Då började jag med flina för jag visste exakt vad som hade hänt under natten.
Ja vi hade rätt 5 minuter senare dök Ginny och Blaise upp tillsammans, hand i hand,
- Godmorgon, du är ute Mione! Sa Blaise och sjönk ner på stolen mittemot oss.
Jag nickade glatt.
- Godmorgon Blaise. Japp. Godmorgon Ginny!
Ginny log och rodnade.
- Godmorgon!
Draco flinade elakt igen.
- Hade ni kul inatt?
Blaise blev sur och sa:
- Ja tänk dig att det hade vi.
Det lät så roligt så jag, Draco och Ginny började gapflabba. Till slut kunde inte Blaise heller hålla sig så han började också skratta!

Ska äta så det blev extremt dåligt!

17 jul, 2011 15:39

1 2 3 ... 22 23 24 ... 320 321 322

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

Du får inte svara på den här tråden.