Livet efter Hogwarts (Missy the Timelady och HermioneHäst)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Livet efter Hogwarts (Missy the Timelady och HermioneHäst)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HermioneHäst
Elev |
20 nov, 2015 22:18 |
|
Missy The Timelady
Elev |
20 nov, 2015 22:23 |
|
HermioneHäst
Elev |
20 nov, 2015 22:24 |
|
Missy The Timelady
Elev |
20 nov, 2015 22:25 |
|
HermioneHäst
Elev |
Estla
-Du har inte sagt ett ord på hela kvällen, envisas jag. "Men vill du inte prata om killar är ju det helt ok..."
20 nov, 2015 22:31 |
|
Missy The Timelady
Elev |
20 nov, 2015 22:33 |
|
HermioneHäst
Elev |
Estla
-Sedan typ ikväll, men jag har alltid beundrat honom. Du och Sirius då? Jag lägger mig bredvid henne på sängen. Det är så sönt att ha någon att prata med.
21 nov, 2015 09:38 |
|
Missy The Timelady
Elev |
21 nov, 2015 09:41 |
|
HermioneHäst
Elev |
Estla
-Surpuppa, suckade jag och gick ut. Jag gick in till mitt sovrum och Titzi kom tassande till min säng. "Godnatt tjejen." Viskade jag och blundade. Det tog inte lång stund innan jag sov.
21 nov, 2015 09:49 |
|
Missy The Timelady
Elev |
21 nov, 2015 09:56 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Livet efter Hogwarts (Missy the Timelady och HermioneHäst)
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen