[PRS]Ett starkt band
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS]Ett starkt band
|
Borttagen
|
Jag gick in i badrummet och tvättade av ansiktet.
Någon hade väl burit mig! Men... vem?
19 okt, 2015 21:38
|
|
Borttagen
|
"Vem är du?" Frågade Feliz.
"Du är verkligen ingen morgonmänniska! Jag är ju Lucas!" Sade jag.
19 okt, 2015 21:39
|
|
Borttagen
|
Jag gick ut i sällskapsrummet. Där stod Malfoy.
19 okt, 2015 21:45
|
|
Borttagen
|
"Jaha." Sade Feliz
"Men vilket elevhem hamnade jag i?" Frågade Feliz.
"Ravenclaw!" Sade jag kort och satte på min uniform.
19 okt, 2015 21:48
|
|
Borttagen
|
Han gick ifrån utan stt ha sett mig, men det blev ännu värre. Pansy Parkinson.
"Hejsan Dova!" kvittrade hon elakt.
19 okt, 2015 21:50
|
|
Borttagen
|
"Du kommer väl snart?" Frågade jag innan jag gick ut.
19 okt, 2015 21:56
|
|
Borttagen
|
Hon puttade in mig i väggen och slog mig hårt i ansiktet. Blod började rinna ner för näsan.
19 okt, 2015 21:59
|
|
Borttagen
|
19 okt, 2015 22:01
|
|
Borttagen
|
Jag tog mig ut ur sällskapsrummet ut i korridoren. Hon kom efter och slog till hårt i magen.
19 okt, 2015 22:03
|
|
Borttagen
|
Ute i sällskapsrummet så satt det några fjärdeårselever. De spelade trollkarlsschak (Stav?)
20 okt, 2015 06:59
|
Du får inte svara på den här tråden.