Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
Tewo lyckades ta sig loss. Men han ramlade omkull baklänges & gjorde en bakåtkullipytta & slog omkull en vas.
"oj" sa Tewo lågt.
Caroline märkte vad som höll på att hända.
14 sep, 2015 10:37
|
|
Borttagen
|
Rasmus hörde oväsendet och gick ner till labbet. Han såg på Tewo och sedan på vasen.
14 sep, 2015 10:40
|
|
Borttagen
|
Tewo reste sig snabbt upp & började att springa. Han kände sig en aning rädd.
Caroline såg mot Caleb.
"Vi måste hjälpa honom" sa Caroline.
14 sep, 2015 10:42
|
|
Borttagen
|
" Ja kom " sa Caleb och lyckades hitta ner till Tewon. Rasmus letade i labbet efter något vapen att fånga Alien med.
14 sep, 2015 10:44
|
|
Borttagen
|
Tewo försökte få upp en dörr men den var låst.
"Lugna dig Tewo allt kommer bli bra " sa Caroline & såg mot Tewo som var i panik.
14 sep, 2015 10:45
|
|
Borttagen
|
Bra lätt för dom att säga tänkte Rasmus Caleb flög på honom och lyckades brotta ner Rasmus på golvet.
" Låt honom gå " sa Caleb
" Okej okej " sa Rasmus pappa får väll bli arg då tänkte han.
14 sep, 2015 10:49
|
|
Borttagen
|
Plötsligt kom sömnpilar farandes & träffade Caleb,Caroline & Tewo. Det var Rasmus pappa som hade skutit dem.
"Åh toppen" sa Caroline som svimmade av rätt snabbt. Tewo försökte tvinga sig själv att vara vaken men det var inte så lätt.
14 sep, 2015 10:52
|
|
Borttagen
|
Caleb svimmade av och Rasmus reste sig upp och såg tyst på sin far.
" förlåt lät nästan Alien varelsen gå " sa Rasmus lågt.
14 sep, 2015 10:58
|
|
Borttagen
|
"Det är inte dit fel min son. Vi har bara ett dåligt säkerhets system det är allt" sa forskaren & log lite. grann.
14 sep, 2015 10:59
|
|
Borttagen
|
" Okej " sa Rasmus och log lite han såg sen på Caroline och Caleb skulle de verkligen vara fångar här också ??.
14 sep, 2015 11:00
|
Du får inte svara på den här tråden.