Vad skulle din boggart bli?
Forum > Harry Potter > Vad skulle din boggart bli?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasleygirl98
Elev |
Jag har inte riktigt kommit på vad min absoluta rädsla är, men det skulle nog vara min familj eller vänner , eller kanske som Hermione, IG på ett prov! Hemska tanke!
Winter is coming... 8 okt, 2012 10:19 |
|
Hermione Berg
Elev |
En jättestor spruta.
<3<3<3hermione 8 okt, 2012 15:43 |
|
Borttagen
|
Min familjs död.
9 okt, 2012 18:15 |
|
Hermione Berg
Elev |
Peppar.
<3<3<3hermione 10 okt, 2012 14:34 |
|
ella potter
Elev |
10 okt, 2012 16:37 |
|
baramin
Elev |
Typ en råtta eller något annat töntigt haha
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 10 okt, 2012 16:43 |
|
Borttagen
|
En slemmig fisk typ
10 okt, 2012 17:16 |
|
Zelda Weasley
Elev |
En stor läskig SPRUTA
10 okt, 2012 19:03 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
10 okt, 2012 19:06 |
|
rosea
Elev |
En lärare som säger att jag måste gå om enda från förskolan, eller en massa lappa med IG på. Usch, läskigt
TEBAKS IGEN 10 okt, 2012 20:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen