Hp roll med J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Hp roll med J_J
|
Borttagen
|
" Ja det är det" sa drake.
2 sep, 2015 19:30
|
|
Borttagen
|
Wilma log emot Drake och kolalde på vattet.
-jag har bra TEss, Eric och Pontus och dig nu som jag umgås med
sa ho
2 sep, 2015 19:57
|
|
Borttagen
|
2 sep, 2015 20:30
|
|
Borttagen
|
wilma log emot DRake och läste tyst i boken igen
-vad har du för letkion nu?f
rågade hno
2 sep, 2015 20:35
|
|
Borttagen
|
2 sep, 2015 20:40
|
|
Borttagen
|
Förlåt men något måste hända)
Wilma log lite
-hmm okej vet inte vad jag har ens
a hon
2 sep, 2015 20:41
|
|
Borttagen
|
( Ska känslorna börja komma mellan Eric och Ari och drake och Wilma?)
Drake nickade och kollade på Wilma.
2 sep, 2015 20:43
|
|
Borttagen
|
(hmm okej. men nu menar jag inte vara dum men skriv mer det känns inte inspration att skriva om de nadre skriver lite)
Wilma kolalde på Dreka eoch
-får kolal sen
sa hon
2 sep, 2015 20:45
|
|
Borttagen
|
( Okej du får spola)
Drake kollade på Wilma.
" Jag måste gå lektionen börjar snart" sa han och reste sig upp.
2 sep, 2015 20:47
|
|
Borttagen
|
~känslor~
Wilma smög tyst upp bakom DRake och petar till ha i naken direkt och flinar
-Drake
sa hon log
Eric satt i sällskapsrummet och pluggar
2 sep, 2015 20:50
|
Du får inte svara på den här tråden.