Rollspel om Kopierarna (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel om Kopierarna (prs)
|
Borttagen
|
Vince såg tveksamt mot Edwyn.
Edwyn hade över 50 kopior i huset & de som inte hade hoppat på Isadora gick mot de andra i rummet.
13 aug, 2015 14:32
|
|
Borttagen
|
Isadora tog sig upp hon började totera en av Edwyns kopior i hopp om att det var orginalet. Aliwin reste sig och fick fram 3 kopior och de alla gick till anfall mot Vince.
13 aug, 2015 14:43
|
|
Borttagen
|
Vince blåste bara undan kopiorna.
Edwyn's kopia försvann då Edwyn ville inte bli torterad på det visset.
13 aug, 2015 14:47
|
|
Borttagen
|
Isadora fortsatte försöka hitta orginalet medans Aliwin sprang mot Vince och lyckades flyga på honom.
13 aug, 2015 17:41
|
|
Borttagen
|
Wolf märkte det & blev en varg & attackerade Alwin.
Edwyn hade sin strategi & hoppades att den skulle fungera.
Olivia suckade.
"allihopa till attack" sa Olivia Allvarligt.
13 aug, 2015 17:44
|
|
Borttagen
|
Naoki använde sin mörker magi och lyckades mumla en formel som tillfället gjorde Aliwin blind hon hånlog de kallar mig inte mörkrets häxa bara för att tänkte hon och använde mörker mot Edwyns.
13 aug, 2015 17:48
|
|
Borttagen
|
Blindheten funkade på Edwyn & hans kopior.
Wolf skakade lite på sig & gick tillbaka till sin grupp då Aliwyn inte skulle klara av att göra något mot dem.
13 aug, 2015 17:50
|
|
Borttagen
|
Naoki log nu hade hon förbrukat den energi hon kunde använda på dagen hon log åt Aliwins försök att fortsätta kämpa.
" Mina kort har aldrig fel" sa Naoki
13 aug, 2015 17:55
|
|
Borttagen
|
Edwyn stannade till & lyssnade på vart fienderna var. även om han inte kunde se så kunde han höra dem.
Kopiorna attackerade gruppen fastän han var blind för tillfället.
13 aug, 2015 17:58
|
|
Borttagen
|
" Hm smart grabb det där " sa Isadora och fortsatte med samma taktik som tidigare.
" Ja " sa Naoki och tog upp en dolk som var silvrig och hade svart skaft.
13 aug, 2015 18:03
|
Du får inte svara på den här tråden.