Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 22 23 24 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jenn
"Ni är OKSÅ Potterheads? Gur många sådana har vi i denna klass?" Fråga jag tillslut. "Vem är eran favorit?"

13 aug, 2015 22:34

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
Jag ler mot Jenn. "Min är Hermione! Första gången jag såg Harry Potter, på svenska, jag var typ sju år, få ville jag vara Hermione... Efter att jag hade blivit en riktig boknörd, i fyran, började jag läsa böckerna. Det tog ett halvår. Efter det var alla böcker lättlästa! Vilken är din?" Jag riktar frågan mot Jenn.

Go Fuck yourself you damn cereal

13 aug, 2015 22:38

Borttagen

Avatar


Jenn
"Remus från första generationen, Luna från andra och ehm, Albus från tredje", sa jag.

13 aug, 2015 22:44

Borttagen

Avatar


Gwen
Efter rasten får jag ont i huvudet och skiter i lektionerna resten av dagen. Istället går jag hem och skriver fanfiction till halv ett på natten.

13 aug, 2015 23:34

Kaylin
Elev

Avatar


(Ska vi köra efter skolan??) typ hemma?

Go Fuck yourself you damn cereal

13 aug, 2015 23:35

Borttagen

Avatar


(Visst, men jag rollar inte mer förrän det blir nästa dag)

13 aug, 2015 23:36

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
Efter skolan gick jag inte hem. Jag var inte nöjd med mig själv. Time to do a little magic! Imorgon kommer alla att undra. Vem jag är. Jag ska inte vara den som sitter längst bak i klassrummet, och som aldrig riktigt deltar i samtalet. Imorgon, då, då jävlar!

Go Fuck yourself you damn cereal

13 aug, 2015 23:45

Borttagen

Avatar


Will
"Mina favoriter är nog Luna, Neville, Ron och Hermione!" Sade jag till Jenn.

14 aug, 2015 08:52

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag, Josse och Joey började gå mot busshållplatsen för att åka hem till mig.

14 aug, 2015 09:00

Kaylin
Elev

Avatar


(Ska ni skriva om cosplayen, eller ska vi bara köra nästa dag?)

Go Fuck yourself you damn cereal

14 aug, 2015 09:23

1 2 3 ... 22 23 24 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.