the place call Rubian (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the place call Rubian (Prs)
|
Borttagen
|
Aragorn suckade tyst
" Hur vet du att du kommer avsky allihop? " frågade Aragorn och ville se om hans son kommer ha ett vettigt svar. Han hade ju själv haft fördommar mot lärare och sen visade det sig att de var snälla och trevliga.
25 jul, 2015 00:20
|
|
Borttagen
|
" för att jag hatar lektionerna. Det finns absolut ingen rolig lektion." Sa Teddy argt.
Teddy blev sedan tyst & la sig ner igen. Han såg upp mot taket & försökte lugna ner sig.
Teddy suckade lite lågt.
" något mer du ville ?" Frågade Teddy surt.
25 jul, 2015 08:34
|
|
Borttagen
|
" Nej det var inget mer " sa Aragorn och lämnade Teddys rum han ville inte utveckla samtalet till något gräl.
25 jul, 2015 11:36
|
|
Borttagen
|
Teddy suckade lågt.
" vad var allt det där om ?" Frågade Teddy sig själv.
Lucy gick i korridoren lite uttråkat.
25 jul, 2015 12:34
|
|
Borttagen
|
Aragorn ställde sig vid fönstet och såg ut han saknade jorden ibland och hanns vänner som fortfarande fanns kvar där. Han log och började tänka på minnen.
25 jul, 2015 17:08
|
|
Borttagen
|
Lucy gick fram till Aragorn.
" sir vär är Teddy ?" Frågade Lucy
25 jul, 2015 17:45
|
|
Borttagen
|
" Han var på sitt rum sist jag såg honom " sa Aragorn och log mot Lucy
25 jul, 2015 18:20
|
|
Borttagen
|
" åh tack" sa Lucy & gick mot Teddys rum.
25 jul, 2015 18:29
|
|
Borttagen
|
Aragorn gick till sovrummet igen han letade fram ett fotoalbum och började bläddra i det. Det var massa bilder från när han var liten och när han var ung. Han log åt bilden där han firade sin 17 års dag med vänner.
25 jul, 2015 19:05
|
|
Borttagen
|
Natasha reste sig upp. Hon valde att gå utt ur sit rum.
" undrar var de andra håller på med ?" Frågade hon sig själv.
25 jul, 2015 19:14
|
Du får inte svara på den här tråden.