Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
Jag såg att Valmo förvandlade sig till en uggla. Jag började prata med en av igelkottarna
Mama, kudos for saying that. For spilling.
20 jul, 2015 21:28 |
|
Borttagen
|
Jag tog upp en och en av igelkottarna och kastade dem i marken.
20 jul, 2015 21:29 |
|
Lele
Elev |
Jag förvandlade mig tillbaka och lamslog Valmo. Jag sprang in i slottet och upp till uppehållsrummet.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
20 jul, 2015 21:30 |
|
Borttagen
|
Jag vaknade i skogen. Jag sprang till slottet. Var är Eric?
20 jul, 2015 21:31 |
|
Lele
Elev |
20 jul, 2015 21:32 |
|
Borttagen
|
Åh nej. Han hade gått till deras uppehållsrumm.
20 jul, 2015 21:33 |
|
Lele
Elev |
20 jul, 2015 21:35 |
|
Borttagen
|
Jag gick runt i slottet.
20 jul, 2015 21:36 |
|
Lele
Elev |
Jag gick ut ur slottet och in till gången under busken jag gick ner och tog boken med hemliga gångar sedan gick jag tillbaka upp till uppehållsrummet och sedan sovsalen.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
20 jul, 2015 21:37 |
|
Borttagen
|
Kan inte han komma nu?
20 jul, 2015 21:38 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen