Prs med ellisen05
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med ellisen05
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
''Ja! Vi kan ju inte ens dansa ordentligt!'' Sa jag och log.
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 7 jul, 2015 09:34 |
|
Borttagen
|
" Men jag måste nog träna mer..." sa jag fundersamt.
7 jul, 2015 09:36 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Hur då?" Frågade jag.
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 7 jul, 2015 09:56 |
|
Borttagen
|
" Vet ej... Jag tänkte på trekampen... " sa jag.
7 jul, 2015 09:58 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Kanske att springa?" Frågade jag. "Man vet ju aldrig..."
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 7 jul, 2015 10:00 |
|
Borttagen
|
" Jätte kul... Mod... Vad bevisar att man har mod? " frågade jag och tänkte. Vad vågar få?
7 jul, 2015 10:02 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Att du vågar" sa Rose. "Mod bevisar att du vågar"
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 7 jul, 2015 10:13 |
|
Borttagen
|
" Mm... " sa jag
8 jul, 2015 09:57 |
|
JossiMarauder
Elev |
(Ska vi hoppa till första tävlingen?)
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 8 jul, 2015 10:14 |
|
Borttagen
|
( Okej)
8 jul, 2015 13:38 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen