Agent's of New york (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Agent's of New york (prs)
|
Borttagen
|
" Verkar som det fungerade " sa Aurora och släppte ut dom.
" Ni borde själva veta det annars undrar jag hur man har kunnat göra en bok om ying och yang legender " sa Aurora.
2 jun, 2015 14:54
|
|
Borttagen
|
"Vi vet att folk framkallar oss för att vi känar de som gör det. Men som jag frågade er till vilket syfte är vi här? är vi här för att förinta saker eller vill ni bara spela spratt på folk?" frågade Craig som tydligen hade blivit Yang.
2 jun, 2015 14:56
|
|
Borttagen
|
" för att förinta " sa Aurora hon tyckte inte om mänskligheten då människor tydligen gillade att kriga och aldrig klarade av att sätta sig ner och prata med varandra.
2 jun, 2015 14:59
|
|
Borttagen
|
"Jag förstår vad vill ni att vi ska förinta för er?" frågade Yang nyfiket.
2 jun, 2015 15:00
|
|
Borttagen
|
" Ja ni vet ju att vissa länder är så otroligt smarta då de bara tänker på krig jag vill att de länder lär sig en läxa genom att de själva ska få se krig och lidande hos deras eget folk " sa Aurora. Zarina satt tyst och lät sin syster sköta snacket.
2 jun, 2015 15:03
|
|
Borttagen
|
"Så ni vill att Karma ska visa dem? Vill ni att förintelsen skulle kanske vara en sjukdom , svält & Otur?" frågade Yang.
Ying stod tyst intill & sa inget då det här var Yang's specialitet.
2 jun, 2015 15:05
|
|
Borttagen
|
" ja gärna för det är det dom länderna förtjänar " sa Aurora.
2 jun, 2015 15:10
|
|
Borttagen
|
"Vilka länder vill ni att vi anfaller? vi har inte varit här omkring på ett tag" sa Yang
2 jun, 2015 15:10
|
|
Borttagen
|
" okej de länder jag vill att ni anfaller är Ryssland " sa Aurora hon tänkte hämnas på det land som vågade ta sig in på Ukrainas marker. Ukraina är hennes och Zarinas Hemland.
2 jun, 2015 15:18
|
|
Borttagen
|
"Okej Ryssland vad mer?" frågade Yang nyfiket.
2 jun, 2015 15:19
|
Du får inte svara på den här tråden.