~ The Magic Secret ~ [J_J & Luna_rav]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> ~ The Magic Secret ~ [J_J & Luna_rav]
|
Borttagen
|
Adam log itll 2"kom då"sa han lugnt och började gå emot hennes hus håll
Alexia suckar och reser sig "nej missade furskote saken igen"muttrade hon
21 maj, 2015 18:59
|
|
Borttagen
|
Antonia skyndade sig efter honom.
"Du gjorde vad?" frågade Mikael och log lite mot henne.
21 maj, 2015 19:00
|
|
Borttagen
|
Adma sakter ner idrekt "hänger du med+"fårgadeh an oc hflinar snett.
alexia log mjujt"frukost marknaden de har slutat sälja nu"Sa hon
21 maj, 2015 19:01
|
|
Borttagen
|
"Äh, klar jag gör." flinade Antonia.
"Aha.. men det är ju alltid någon kiosk öppen på marknaden." sa Mikael.
21 maj, 2015 19:03
|
|
Borttagen
|
Adam log "säker?"fårgade han på skoj och såg deras hus
Alexia log mjukt till "jag vet men markandes e godast"S hon
21 maj, 2015 19:06
|
|
Borttagen
|
Antonia himlade med ögonen.
"Jadå." flinade hon.
"Men det finns på marknaden ju." flinade Mikael.
21 maj, 2015 19:08
|
|
Borttagen
|
Alexia kollad på hoom "men men inte det ståndet jag vill ha "sa hon nu
Adam log till och koladde på hene 2bra"sa han och kom fram. "dina bröder hemma eller?2Frågade ahn
21 maj, 2015 19:10
|
|
Borttagen
|
"Har ingen aning.. jag vet inte vad som hände igår.." sa Antonia och tittade på huset.
"Nehe." sa Mikael och ryckte på axlarna.
21 maj, 2015 19:12
|
|
Borttagen
|
Adma suckar "bara kola okej"sa han nu lugnt då han ville veta om de var i säkerhet.
Alexia resete sig fullt upp "ska v gå?2fårgade hon
21 maj, 2015 19:14
|
|
Borttagen
|
"Visst, visst." sa Antonia tyst och började gå fram till huset. "Vill du följa med in?"
Mikael nickade.
"yess." sa han och reste sig upp han också.
21 maj, 2015 19:16
|
Du får inte svara på den här tråden.