Prs med J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med J_J
|
Borttagen
|
Jag låg i sängen och kollade på henne.
- Hur gör vi med din familj? frågade jag.
20 sep, 2014 21:38
|
|
Borttagen
|
Khalessi fick rätt på snöringen och la sig försitkgit ner vid honom. "Vet inte, Maria bryr jag mig inte ens om, men min lille bror e det som jag bryr mig om eftersom jag vet min pappa klara sig själv galant." Sa hon och kollade på hnom
20 sep, 2014 21:39
|
|
Borttagen
|
- Din bror kan bo här, sa jag och strök henne över kinden.
20 sep, 2014 21:40
|
|
Borttagen
|
Khalessi log till. "tro mig vi skulle ha mer bekymmer med honom än med ditt lill stökiga rum." sa hon och flinade till emot honom och kollade på honom. "men om du vågar ta risken kör till för ag tänker inte låta en självupptagen kvinna smälla till min bror bara för jag inte e där mera." Sa hon
20 sep, 2014 21:41
|
|
Borttagen
|
- Jag kan nog hanskas med dig bror, sa jag och flinade.
- Jag har ju klarat av dig, sa jag och skrattade.
20 sep, 2014 21:43
|
|
Borttagen
|
Khalessi kollade på honom "bara för jag kan bli jobbig och barnslig betyder inte han e värre, du har en unge som kommer störa dig, springa iväg och säkert försvinna och du får leta i timmar sen hittar du hnonom någon stans där du har letat." sa hon och flinade lite och kollade på honom
20 sep, 2014 21:44
|
|
Borttagen
|
- Jag har klarat av dig jag klara nog av honom, sa jag och kysste henne lätt.
20 sep, 2014 21:45
|
|
Borttagen
|
Khalessi log. "gnäll inte då sen." sa hon försitkigt ich besvarade hans lätta kyss försitkgit och tänkte snart kort efter.
20 sep, 2014 21:46
|
|
Borttagen
|
20 sep, 2014 21:47
|
|
Borttagen
|
Khalessi log lite mjukt emot honom. "du en sak till jag vill ha snow hit annars dröm att jag hänger med yt på en ridtur. sa hon och kollade på honom och flinade lite snett, hon rörde försitkgit hans hår bara för att
20 sep, 2014 21:48
|
Du får inte svara på den här tråden.