Alien & Beben (Privat rollspel)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag gör en enkel frukost åt mig själv. Ett glas mjölk och ett päron, det duger.
16 aug, 2014 20:52 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 20:54 |
|
Borttagen
|
Jag sitter och planerar vad jag ska hitta på med Grace. Det måste vara något hon kommer minnas, i alla fall.
16 aug, 2014 20:55 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 20:58 |
|
Borttagen
|
Jag tar fram min mobil och ringer henne.
16 aug, 2014 20:59 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 21:03 |
|
Borttagen
|
"Hej, det är Harry" säger jag segt, och ler.
16 aug, 2014 21:03 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 21:04 |
|
Borttagen
|
"Jag bara undrar om det är okej att jag kommer tidigare?" frågar jag.
16 aug, 2014 21:08 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 21:20 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen