Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kampen om Glee {Prs}

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Kampen om Glee {Prs}

1 2 3 ... 22 23 24 ... 28 29 30
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Du har rätt, Saga. Jag var nog vara för ivrig att få det gjort" säger mr Schue. "Träna på den mer, Alex, så fixar du det"
Alex nickar.

14 maj, 2014 23:15

Borttagen

Avatar


Saga nickar mot Mr Schue och ser på alla andra, dom står med armarna i kors och tittar ilsket mot Mr Schue.
" Vad ska vi göra nu då?" Sa Mercedes.
" Ja.. Ni kan väl sluta för idag " sa Mr Schue och packade ihop sina papper

14 maj, 2014 23:22

Borttagen

Avatar


Dem andra går besviket och irriterat ut från aulan, medan Alex bara är tacksam. Han ser på Saga.
"Och jag menar det, du var verkligen ... mega-pow-azzum-bra!" säger han och ler.

14 maj, 2014 23:25

Borttagen

Avatar


Saga blir genast generad.
" Tack antar jag.. Men inte bättre än Rachel.. Hon får alltid alla solon och den bästa får ju det.." Sa Saga sen lite besviket

14 maj, 2014 23:32

Borttagen

Avatar


"Men du och Rachel är helt olika hon är mer Broadway och du är såhär jättemegacool och jag bara tänkte wow och allt när du sjöng och det var helt otroligt" säger han och ler, men ger sig själv en liten facepalm när han inser att han sagt allt det i en enda mening.

14 maj, 2014 23:35

Borttagen

Avatar


Saga blev förvånad.
" Lugna ner dig Alex " fnissade hon

14 maj, 2014 23:38

Borttagen

Avatar


"Okej, okej" ler han.
Han hostar lite och gör en allvarlig min.
"Jag tyckte att du verkligen visade dig talangfull för ungefär ... 12,15674 minuter sedan och, öh ja" säger han.

14 maj, 2014 23:42

Borttagen

Avatar


" Alex, lugna ner dig nu.. Tack! Men du, jag måste gå hem och Selena slutar snart så jag vill inte visa mig med dig.. Hejdå " sa Saga och gick iväg.

14 maj, 2014 23:49

Borttagen

Avatar


Han ser förvirrat efter henne. Hon kunde väl inte vara rädd för hans syster? Okej för att hon är lite läskig ibland, men annars är hon helt okej ...
Fast Alex vill inte behandlas annorlunda på grund av hans syster, dem är ju helt olika i personlighet. Men i utseende är dem faktiskt väldigt lika. Okej, läskigt lika ibland. Han suckar.

14 maj, 2014 23:54

Borttagen

Avatar


Saga går till sitt skåp, hon öppnar det och drar på sig sin jacka, sen packar hon ner böckerna i handväskan och går hem

14 maj, 2014 23:57

1 2 3 ... 22 23 24 ... 28 29 30

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Kampen om Glee {Prs}

Du får inte svara på den här tråden.