PrS :D
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PrS :D
|
Borttagen
|
-Därför att jag har aldrig vågat gå nära ditt gäng,jag blir sparkad,slagen och mobbad,sa jag. En tår föll ner för mitt öga
28 apr, 2014 19:22
|
|
Borttagen
|
Jag lade armarna om Clark.
- Jag ska försöka få dem att sluta. Jag lovar att jag ska försöka, sade jag och kramade om honom.
28 apr, 2014 19:24
|
|
Borttagen
|
Jag lutade mig mot Elaine
28 apr, 2014 19:26
|
|
Borttagen
|
Jag strök Clark över ryggen och drog in hans doft.
28 apr, 2014 19:28
|
|
Borttagen
|
Jag la en hand i Elaines Hand.
28 apr, 2014 19:32
|
|
Borttagen
|
Jag log och kramade om Clarks hand.
- Jag älskar dig, viskade jag i Clarks öra.
28 apr, 2014 19:34
|
|
Borttagen
|
Jag log.
-Jag älskar dig också,sa jag
28 apr, 2014 19:35
|
|
Borttagen
|
Jag såg på Clark och log.
28 apr, 2014 19:36
|
|
Borttagen
|
28 apr, 2014 19:37
|
|
Borttagen
|
28 apr, 2014 19:39
|
Du får inte svara på den här tråden.