Prs :3
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs :3
|
Borttagen
|
Okej, då var det nog helt säkert inte jag, för han var nog mycket snyggare än jag.
- Synd, sade jag med en suck.
28 apr, 2014 17:14
|
|
Borttagen
|
28 apr, 2014 17:15
|
|
Borttagen
|
- Att hon är snygg, sade jag.
28 apr, 2014 17:17
|
|
Borttagen
|
28 apr, 2014 17:17
|
|
Borttagen
|
Jag rodnade.
- För att... För... Nej, ingenting, sade jag generat.
28 apr, 2014 17:19
|
|
Borttagen
|
28 apr, 2014 17:19
|
|
Borttagen
|
Jag drog ett djupt andetag.
- Då är det inte iallafall jag, sade jag och suckade. Hur vågade jag?
28 apr, 2014 17:20
|
|
Borttagen
|
Jag såg på henne.
-Va?..,sa jag förvånat
28 apr, 2014 17:22
|
|
Borttagen
|
28 apr, 2014 17:22
|
|
Borttagen
|
-Hon är verkligen jättesöt,sa jag
28 apr, 2014 17:24
|
Du får inte svara på den här tråden.