Husets hemlighet {Prs}
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Husets hemlighet {Prs}
|
Borttagen
|
" Jag vet! Men han är galen nu!" Sa Saga.
(Anton kan vara borta när dom kommer in igen)
8 apr, 2014 18:58
|
|
Borttagen
|
( Låter bra )
Luna såg mot huset
Anton lykcades komma loss från repen han skulle leta upp tjejerna
8 apr, 2014 19:00
|
|
Borttagen
|
" Vi måste bort härifrån! Nu! Det ligger en förbannelse över huset.. En hemsk förbannelse.." Sa Saga och tittade på huset.
8 apr, 2014 19:04
|
|
Borttagen
|
" Frågan är vart vi ska ta vägen " sa Luna
8 apr, 2014 19:06
|
|
Borttagen
|
8 apr, 2014 19:08
|
|
Borttagen
|
8 apr, 2014 19:11
|
|
Borttagen
|
Saga suckade djupt.
" Nej, vi kan inte lämna Chris.." Mumlade hon sen
8 apr, 2014 19:12
|
|
Borttagen
|
Luna höll med
Anton såg mot dörren ner till kälaren
( Han kan ju bli bortförd nu
8 apr, 2014 19:13
|
|
Borttagen
|
(Japp)
" Vad ska vi göra med Anton?" Sa Saga
8 apr, 2014 19:15
|
|
Borttagen
|
" Jag vet inte " sa Luna
(Så Chris kan föra bort honom nu kanske)
8 apr, 2014 19:16
|
Du får inte svara på den här tråden.