The dark witches (prs )
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The dark witches (prs )
|
Borttagen
|
Robin log han såg sen på cellens dör han ville bara ut ur cellen
28 mar, 2014 07:54
|
|
Borttagen
|
Erika studerade låset.
" Jag kanske kan få upp det!, sa hon
28 mar, 2014 07:56
|
|
Borttagen
|
" tror du??" Frågade Robin
28 mar, 2014 08:01
|
|
Borttagen
|
" Ja, sa Erika och drog ut en lång hårnål från sitt hår
28 mar, 2014 08:03
|
|
Borttagen
|
28 mar, 2014 09:02
|
|
Borttagen
|
Erika stack in hårnålen i låset och började lirka.
28 mar, 2014 09:03
|
|
Borttagen
|
28 mar, 2014 09:14
|
|
Borttagen
|
Snart klickade det till. Erika log
28 mar, 2014 09:14
|
|
Borttagen
|
28 mar, 2014 09:57
|
|
Borttagen
|
" Det var enkelt!, sa Erika
28 mar, 2014 10:00
|
Du får inte svara på den här tråden.