Den stora vildmarken
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den stora vildmarken
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Okej" sa jag och motvilligt lämnade jag Sam.
"Kan jag f¨å lite mat?" frågade jag Julia. 23 mar, 2014 14:10 |
|
Borttagen
|
- Visst, sa jag och gav henne en pinne.
23 mar, 2014 14:18 |
|
Borttagen
|
"Tack" sa jag och började äta. Det smakade ljuvligt.
23 mar, 2014 14:19 |
|
Alvenia
Elev |
- Kan jag få lite mat? Frågade jag Julia
_____________________________ One Direction! ♥ 23 mar, 2014 14:19 |
|
Borttagen
|
- Självklart, sa jag och gav Ali en pinne.
23 mar, 2014 15:18 |
|
Qlql
Elev |
De fyra satt där i grottan och åt under tystnad.
Jag hade verkligen ingen aptit men försökte att äta så gott jag kunde. Visste att jag ju behövde det. Det var nu helt ljust ute. Vad skulle denna dag föra med sig? 23 mar, 2014 16:02 |
|
Borttagen
|
- Sam, ropade jag.
23 mar, 2014 16:02 |
|
Borttagen
|
Jag har ingen aning om vad jag ska göra.
23 mar, 2014 16:04 |
|
Borttagen
|
Jag gick ut till Sarah.
- Här vill du ha? frågade jag. 23 mar, 2014 16:05 |
|
Borttagen
|
Jag skakar på huvudet.
23 mar, 2014 16:06 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen