Old Hogwarts privatroll! :D
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Old Hogwarts privatroll! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Glucken
Elev |
Jag kom in mat salen med lera och jord på rocken och en spade över armen Draken hade ju sagt "ta hand om han ja han var inget problem längre jag såg Draken och personen från griffendor prata gick ditt och satte mig bredvid Draken
28 feb, 2014 22:06 |
|
superV
Elev |
-Hej Krabban, tog du hand om problemet, viskade jag åt honom. Jag hoppas han verkligen tog hand om honom.
- Kahalan du vet inte va Larry är?
1 mar, 2014 17:31 |
|
MatteSweet
Elev |
- Jag tror han sitter och äter just nu
Skicka gärna en uggla ;) 1 mar, 2014 19:30 |
|
Glucken
Elev |
- han finns inte längre
2 mar, 2014 04:28
Detta inlägg ändrades senast 2014-03- 3 kl. 16:21
|
|
superV
Elev |
3 mar, 2014 16:19 |
|
Glucken
Elev |
- Draken vi har fått nya order
viskade jag 3 mar, 2014 16:20 |
|
superV
Elev |
- haha roligt Krabban. Sa jag och grep tag i hans rock.
-du Kahalan vi ska bara ut och snacka lite. Jag drog ut Krabban från stora salen - vem, vilka är det den här gågen?
3 mar, 2014 17:00 |
|
Glucken
Elev |
- vet inte vi tar kontakt ikväll och får listan då
3 mar, 2014 17:03 |
|
superV
Elev |
- Bra.
Jag gick iväg och började trolla fram ett moln som fungerade som en tv. Jag kollade på vart är mina brallor?
3 mar, 2014 17:05 |
|
Glucken
Elev |
gick till elevhemmet och tittade igenom dom gamla orderna och förstörde dom sen. sen gick jag och tittade på tv med Draken
- Är det bara jag eller är det samma sak varje avsnitt 3 mar, 2014 17:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen