De utvalda (Prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> De utvalda (Prs
|
Borttagen
|
" Jag är ett stort missfoster jag är världelös på allt " sa Neji
4 feb, 2014 21:17
|
|
Borttagen
|
" Sluta! jag tycker inte det! jag tycker om dig, sa Shamy
När tod hade ätit upp så gick han till sitt rum. Han tänkte på Evelina och uppsatsen.
4 feb, 2014 21:38
|
|
Borttagen
|
" gör du verkligen det tycker du om.her negativ ? " frågade Neji
Evelina läste igenom uppsatsen hon stannade då hon kom till de fina orden om henne
4 feb, 2014 21:47
|
|
Borttagen
|
" Ja, jag har alltid tyckt om dig, sa Shamy.
Tod satt på sitt rum.
4 feb, 2014 21:50
|
|
Borttagen
|
" Folk tyker jag sprider ut negativiteten över de som vågar komma nära mig " sa Neji
Evelina började gråta texten om henne var så fin
4 feb, 2014 21:53
|
|
Borttagen
|
" Jag tycker inte det, jag bryr mig verkligen om det du sa om din mamma. Och jag tycker inte att du är ett Missfoster, sa Shamy
Tod tog upp den tråkiga boken och började läsa.
4 feb, 2014 22:04
|
|
Borttagen
|
Neji såg ner på sina knän han suckade
4 feb, 2014 22:06
|
|
Borttagen
|
" Och jag lovar på hedersord att det du sa till mig stannar mellan oss, sa Shamy.
Rosella såg will en bit bort i korridoren.
" Will!, sa hon
4 feb, 2014 22:10
|
|
Borttagen
|
Neji såg in i hennes ögon han brukade kunna se om folk ljög
Will vände sig om där stod hon Rosella havsvarelsen· Will bakade·
4 feb, 2014 22:19
|
|
Borttagen
|
Shamy kollade oskyldigt in i hans ögon.
" Will... lovar du att inte berätta om det du sa idag?
4 feb, 2014 22:21
|
Du får inte svara på den här tråden.