Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
29 jan, 2014 21:11
|
|
Borttagen
|
Jag försvann ut i skogen. Jag visste inte varför jag gick eller var jag skulle.
29 jan, 2014 21:15
|
|
Borttagen
|
Jag kunde ju se andras väsen också 
-
Jag drog bak mitt sinne och begravde mig i minnen ( mina egna, den här gången )
29 jan, 2014 21:39
|
|
Borttagen
|
[juste  ]
Jag gick genom den vackra skogen och försökte undvika tankarna på att gå här med Bree vid min sida. Det var ändå ingen ide så jag sköt undan tankarna och fortsatte min vandring.
29 jan, 2014 21:43
|
|
Borttagen
|
Jag tittade på de senaste dagarna, när jag först sett Diego och vidare. Jag undrade om jag gillade honom.
30 jan, 2014 15:59
|
|
Borttagen
|
Mina tankar vandrade vidare till innan jag träffat Riley. Då jag hade den mest fantastiska flickvännen hittills, Julia.
30 jan, 2014 16:05
|
|
Borttagen
|
Jag spolade tillbaka till Will, min pojkvän. Jag saknade honom sååå mycket.
30 jan, 2014 16:24
|
|
Borttagen
|
Det ända dåliga med Julia var att jag inte haft kraften att ta hennes mänskliga liv och gjort henne till vampyr. Så hon var fortfarande människa.
30 jan, 2014 16:28
|
|
Borttagen
|
Jag måste söka upp honom.
Jag hoppade ut genom fönstret.
30 jan, 2014 16:44
|
|
Borttagen
|
Jag bestämde mig för att se om hon fortfarande bodde i samma hus och jag stod snart på deras uppfart. Osynlig så klart.
30 jan, 2014 16:46
|
Du får inte svara på den här tråden.