IvdaPivda & ErisedStone PRS
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> IvdaPivda & ErisedStone PRS
|
Borttagen
|
Jag börjar gå heeeeeeeeeeeeem ....
20 jan, 2014 16:58
|
|
Borttagen
|
Jag börjar springa heeeeeeeeeeeeeeeeem ...
20 jan, 2014 16:59
|
|
Borttagen
|
Jag ser att min familj har kommit heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem ....
20 jan, 2014 17:00
|
|
Borttagen
|
(lol xD)
Jag kommer hem och lägger mig i gräset.
20 jan, 2014 17:01
|
|
Borttagen
|
Jag går upp och lägger mig.
20 jan, 2014 17:03
|
|
Borttagen
|
Jag ligger i gräset ganska länge och om en stund somnar jag, med blöta kläder på.
20 jan, 2014 17:04
|
|
Borttagen
|
20 jan, 2014 17:05
|
|
Borttagen
|
Jag vaknar tidigt på morgonen.
20 jan, 2014 17:06
|
|
Borttagen
|
Jag vaknar och stiger upp.
JustMe!, you are freaking best!!! Yää!
20 jan, 2014 18:26
|
|
Borttagen
|
Yes, i know 
Först förstår jag inte alls var jag är.
20 jan, 2014 18:28
|
Du får inte svara på den här tråden.