PRS||
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS||
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Jaha, visst. Sade jag och log.
4 jan, 2014 23:27 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex skrattade och tog en gnutta av en ingrediens från en påse. Hon la den i kitteln och tog snabbt några steg tillbaka. Hon flyttade bak Noah och Ewan och såg sedan på kitteln.
Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 23:31 |
|
Borttagen
|
Ingenting hände på en stund.
4 jan, 2014 23:34 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex såg på Ewan innan hon sedan snabbt såg på kitteln. Den började plötsligt att bubbla häftigt.
Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 23:34 |
|
Borttagen
|
Snart hördes ett ljudligt "PANG!" och kitteln smällde upp i luften.
- Vad i hela friden? Mumlade Snape och gick fram till vår kittel med raska steg. Han såg från mig till Noah och inte alls på Alex. - Noah, gå ut och tänk efter på vad du har gjort. Fräste han. 4 jan, 2014 23:38 |
|
Nessie Black
Elev |
"Oj.. Jag glömde den punkten" sa Alex och såg på Ewan. "Jag får aldrig skulden för något jag gjort" Hon vände sedan blicken till Snape.
"Professorn, jag gjorde så det small" Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 23:39 |
|
Borttagen
|
Jag såg förvånat på Alex och sedan på Snape.
- Men jag var med på det. Sade jag. 4 jan, 2014 23:43 |
|
Nessie Black
Elev |
"Ge inte Noah skulden för något jag gjort" sa Alex och log mot professorn.
Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 23:44 |
|
Borttagen
|
- Gå ut båda två. Sade Snape till slut.
4 jan, 2014 23:45 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex flinade och började gå utåt.
Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 23:45 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen